minienthe Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 fatter ikke hva som har gått av kroppen min, nå formerer føflekkene seg særlig på ryggen så popper det frem flere og flere, noen som har opplevd det samme ?
Amanlis Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Det er ikke vorter da? Vorter formerer seg jo.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Ja, en gang mellom 15 og 19 fikk jeg plutselig mange flere føflekker på kort tid. Det er så lenge siden at jeg ikke husker akkurat når. Men så er det ikke kommet noen nye senere.
brumma* Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Det er helt normalt å få flere føflekker etterhvert som man blir eldre. Særlig i puberteten kan det komme mange! Fikk flere nye for noen år siden, nesten alle på ryggen.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Sikker på at det ikke er fregner eller pigmentflekker pga p-piller el?
Virgo35 Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Join the club! Jeg får flere føflekker for hver sommer, så jeg ender vel snart opp som n*ger!
minienthe Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2007 Det er ikke vorter da? Vorter formerer seg jo. ← he he, nei det er definitivt føflekker ender vel opp som n*ger jeg og ser det ut som... sukk fatter bare ikke hvorfor for ikke soler jeg meg, ikke bruker jeg nye medisiner og ingen andre grunner sånn sett til at de burde dukke opp, puberteten er jeg jo ferdig med for lengst.
vixen Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Man får stadig føflekker og vanligvis har man flest føflekker i 30-40 års alderen.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 ender vel opp som n*ger jeg og ser det ut som... sukk Moderatorer, se her!!! RASISME!!! Det heter sydhavsbeboer!
minienthe Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. februar 2007 Man får stadig føflekker og vanligvis har man flest føflekker i 30-40 års alderen. ← njoa, men når de plutselig formerer seg helt brått uten tenkbar grunn i en alder av 26 ? i løpet av en måneds tid ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå