Gå til innhold

hva er dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

hmm.. hva er dette egentlig?

Min nærmeste kollega og jeg.. hva er det som skjer.. han er noen år eldre enn meg, så jeg er usikker... men jeg tror ikke! han legger ann på meg!

Hver dag er det, og særlig han, "tilfeldig" berøringer.. lange blikk..

han sender meg blikk som Virkelig gjør meg KÅT! men jeg Vet ikke om det er meningen.. blikkene er som de en sender til den man har sex med - når sexen er på sitt deiligste.. Han er ofte myk i stemmen ovenfor meg(på telefon) og behandler meg så bra som jeg aldri har blitt av noen mann før. Veldig beskyttende.. han er en av de FÅ Mennene som er igjen i samfunnet..

Han sier mye morsomt (da når kun han og jeg er der) - og får meg til å le, ofte og mye.

Vi har vært ute sammen med andre før, og da har han benflørtet og vært mer frempå - men i ettertid har det vist seg at mens jeg da var bedugget, var ikke han noe særlig påvirket..

Jeg er rett og slett veldig usikker på hva dette er..... hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut i fra det du sier virker det som du vet/tror at han er interessert, og vil ha en bekreftelse på det. Så da er han vel det da, interessert altså. I en flørt eller noe mer.;)

Skrevet

Han legger definitivt an på deg. Om han vil ha et forhold vet jeg ikke, men det høres ut som han er seksuelt interessert i deg.

Skrevet

Usikker på hva det er? For meg høres det tydelig nok ut. Du skriver KÅT med store bokstaver og sannsynligvis har du bare ikke blitt knulla ordentlig på veldig lenge. Og ja, jeg sa ordentlig.

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

ja.. kanskje dere har rett... men farlig spill........

for hvordan gå frem?

Skrevet
ja.. kanskje dere har rett... men farlig spill........

for hvordan gå frem?

Hvordan?

Du knepper opp buksa hans, tar frem det store bankende lemmet, putter det i munnen litt og siden trer du deg selv over det og kjenner hvor deilig nytelsen er. Og så kommer du. Enkelt som bare det.

Skrevet

Er begge single? Om så er, bare følg med strømmen og se hvor du havner :)

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

jeg er singel, han gift

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Og jeg er usikker på om han Egentlig vet signalene han sender ut - fordi kona visstnok har vært hans eneste dame......

Skrevet

Skygg unna .... mens du kan. Dette blir det bare sorg og tårer av.

Gjest Sirisann
Skrevet

:frustrert:

Back off!

Du kommer bare til å drite deg ut med dette opplegget. Bruk han som fantasi i stedet! :ler:

Skrevet
jeg er singel, han gift

Og det nevner du først nå? :ler:

Er han gift er det meget mulig han bare er ute etter en bekreftelse på at han er attraktiv og at han kan få deg. Men det kan han jo ikke, ikke sant? ;)

Skrevet

Gift ja... Jeg tror også han kun er ute etter bekreftelse, og sikkert ikke noe mer. Uansett, hold deg unna!

Jeg skjønner virkelig ikke hva som er så attraktivt med gifte menn! Om han så droppa kona og ble sammen med deg, hva vil skje når dere har vært sammen så lenge at han igjen trenger litt bekreftelse utenfra??

Høres ut som en kjip fyr...

Skrevet

Attpåtil så er han naboen din, var det ikke sånn? Da tviler jeg på at han vil noe konkret egentlig. Han hadde i såfall satt ganske mye på spill ved å involvere seg med naboen ikke sant. Vanskelig å skjule, og dersom det skulle komme for en dag noen gang risikerer han å måtte flytte i tillegg. Nei, jeg tror bare han er på flirtern. For en dott!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...