Gjest indiangranny Skrevet 19. februar 2003 #1 Del Skrevet 19. februar 2003 Hei :D Hørte på tv 2 at han utvises fra Norge,så også at Vg hadde saken http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=16654 men han får vist bli så han kan anke vedtaket! :o hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. februar 2003 #2 Del Skrevet 19. februar 2003 Synes det er bra at an utvises, men regner med at det tar maaange år før han er ute for godt. Kan jo anke i all evighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 19. februar 2003 #3 Del Skrevet 19. februar 2003 jeg synes det er litt merkelig at han bare kqn bli i norge når han er utvist, det er sikkert veldig forståelig hvis du er smart nok til og lage lovene i norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. februar 2003 #4 Del Skrevet 20. februar 2003 Dette kommer til å ta mange år, ja. Men jeg mener det er riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 20. februar 2003 #5 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg kan ikke helt forstå hvorfor han i utgangspunktet har fått asyl eller flyktningsstatus. Han har jo reist inn og ut av Irak uhindret mange ganger. Flyktninger og asylsøkere jeg kjenner, har aldri i verden kunne ha gjort dette i land/regioner de har flyktet fra. De har ikke tørt å prøve å reise dit engang. Så jeg må helt ærlig si at denne saken forstår jeg ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morticia Skrevet 20. februar 2003 #6 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg kjenner ikke saken godt nok til å uttale meg, men - det jeg finner merkelig er at vedkommende med et smil om munnen på TV2 nyhetene igår sa følgende: "dersom jeg skal utvises, så er det eneste rettmessige alternativet å utvise meg til FN". Det er jo helt tydelig at fyren VET hvilken heldig situasjon han er i - uten tvil. Og på meg virker det som om han på langt nær har rent mel i posen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 20. februar 2003 #7 Del Skrevet 20. februar 2003 Ja, det tar nok en del år. Men det er jammen noe å vente på også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 20. februar 2003 #8 Del Skrevet 20. februar 2003 Dette gjør meg så irritert!! Hva gjør han her? hvorfor skal han være her? Han er en skikkelig ekkel type, spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå