Gå til innhold

Mullah Krekar utvises

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det er bra at an utvises, men regner med at det tar maaange år før han er ute for godt. Kan jo anke i all evighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er litt merkelig at han bare kqn bli i norge når han er utvist, det er sikkert veldig forståelig hvis du er smart nok til og lage lovene i norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor han i utgangspunktet har fått asyl eller flyktningsstatus. Han har jo reist inn og ut av Irak uhindret mange ganger.

Flyktninger og asylsøkere jeg kjenner, har aldri i verden kunne ha gjort dette i land/regioner de har flyktet fra. De har ikke tørt å prøve å reise dit engang. Så jeg må helt ærlig si at denne saken forstår jeg ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morticia

Jeg kjenner ikke saken godt nok til å uttale meg, men - det jeg finner merkelig er at vedkommende med et smil om munnen på TV2 nyhetene igår sa følgende:

"dersom jeg skal utvises, så er det eneste rettmessige alternativet å utvise meg til FN".

Det er jo helt tydelig at fyren VET hvilken heldig situasjon han er i - uten tvil. Og på meg virker det som om han på langt nær har rent mel i posen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Dette gjør meg så irritert!! Hva gjør han her? hvorfor skal han være her? Han er en skikkelig ekkel type, spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...