Ludvig sin mamma :) Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Er det noen som vet om en sjampo for menn/gutter som lukter godt? Kjæresten min bruker bare Head & Shoulders, en lukt som jeg er litt lei av.. Dessuten trenger han kanskje en "merke"sjampo.. Han vasker håret annen hver dag, og har typisk guttekort hår. Noen som har en sexy sjampo og anbefale???
Antoinette Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Redken for Men er en genial serie, kjøpes rimelig på Lookfantastic. Kjæresten min elsker disse produktene. Head & Shoulders er veldig sterke saker med alt for mye parfyme, men er han plaget med flass så kjøp shampooen som heter Retaliate Anti Dandruff. Han bør også bruke balsam fra samme serie.
Gjest Elfrida Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Go clean er populær her i huset også. Frisk mannelukt, drøy og fin. Straight i designet, skikkelig retta mot menn. Hør bare reklamen "protein to strengthen, carbs to energise..." -det hadde aldri stått på en damesjampo. :D
Antoinette Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Redken kjører full machostil på serien sin ja
Supraspinatus Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 (endret) Calming shampoo Wella SP for men lukter godt Crushed Ice fra samme lukter også godt i tillegg til at det gir en deilig isende følelse i hodebunnen... Endret 6. februar 2007 av speedbird
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå