evangelina Skrevet 6. februar 2007 #1 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg er en 27år gammel jente,som har gått arbeidsledig en god stund. Jeg går med tanker om å ta opp skolegangen,begynne på en utdannelse. Tenkte å velge innen helse sektoren.Det jeg lurer på er om det er noe økonomisk støtte til utdanning,da jeg er alene med en datter på snart 7år. Er det noen som har forslag hvor jeg skal hendvende meg. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smascha Skrevet 6. februar 2007 #2 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg er en 27år gammel jente,som har gått arbeidsledig en god stund. Jeg går med tanker om å ta opp skolegangen,begynne på en utdannelse. Tenkte å velge innen helse sektoren.Det jeg lurer på er om det er noe økonomisk støtte til utdanning,da jeg er alene med en datter på snart 7år. Er det noen som har forslag hvor jeg skal hendvende meg. ? ← Er det snakk om videregåande, eller høyskole?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evangelina Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 6. februar 2007 snakk om vidregående ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 6. februar 2007 #4 Del Skrevet 6. februar 2007 Må ha fler opplysninger enn at du er enslig forsørger. Kontakt NAV de vil kunne svare deg på om du har rett på utdanningstønad. Ellers er det jo lånekassen da. Hvis du har fag fra før og skal ha bedre karakterer så kan du søke voksen opplæringen om gratis undervisning. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå