FashionySara Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Du må gjerne ta bort ansiktet hvis du vil være anonym, men hadde vært gøy å sett håret til menneskene her inne! Gjerne flere bilder hvis du har gjort mye med håret!
FashionySara Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. februar 2007 Det var ikke mange.. Lola84..come on?Du som er så "babe! We want to see ur haiiir!
Lola83 Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Det var ikke mange.. Lola84..come on?Du som er så "babe! We want to see ur haiiir! ← Nææ Vis ditt heller
FashionySara Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2007 mitt ser dere jo >(avataren..) Kan godt poste jeg..
Lola83 Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 mitt ser dere jo >(avataren..) Kan godt poste jeg.. ← Så det er deg på bildet <---- Hvor poster man bilder forresten?
FashionySara Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2007 Så det er deg på bildet <---- Hvor poster man bilder forresten? ← yup yup:) Jeg har photobucket.. www.photobucket.com så limer du inn linken her..
Gjest Vidvandre Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Næ, har ikke noen fin frisyre og kjedelig ufarga hår. Men her er ihvertfallfargen (dårlig lys pga blitz..) Ser ut som om jeg har striper, men det er bare sånn. Skikkelig teit når jeg hadde vært hos frisør og fått striper og ingen merka forskjell fordi etterveksten ut var akkurat lik.
FashionySara Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2007 wow;) nice! så ut som testere man har i butikkene! Fine striper!
FashionySara Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. februar 2007 << dette er håret mitt NÅ.. Vurdere å farge det blondt..har vært det før.
Gjest Vidvandre Skrevet 6. februar 2007 #11 Skrevet 6. februar 2007 wow;) nice! så ut som testere man har i butikkene! Fine striper! ← Hehe, jeg har veldig rett hår, klarer ikke å floke det til selv om jeg prøver. Sparer meg for en del børsting, men det kan bli litt kjedelig med hår som bare henger der og er snilt. Syntes du kledde fargen på håret du har nå veldig bra jeg.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 7. februar 2007 #12 Skrevet 7. februar 2007 << dette er håret mitt NÅ.. Vurdere å farge det blondt..har vært det før. ← Åh nei! Du må ikke farge det blondt! Du har jo så fin farge nå! Hvilken farge bruker du? Jeg vil ha Har ikke noe bilde her og nå, men mitt er nå kanskje en mellomting mellom FashionySara og Vidvandre.
FashionySara Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 7. februar 2007 Åh nei! Du må ikke farge det blondt! Du har jo så fin farge nå! Hvilken farge bruker du? Jeg vil ha Har ikke noe bilde her og nå, men mitt er nå kanskje en mellomting mellom FashionySara og Vidvandre. ← dette er min opprinnelige farge:) Frisøren pleier å legge inn striper, men akkurat nå er det helt fritt for dem også! Tusentakk!
kitekatt Skrevet 7. februar 2007 #14 Skrevet 7. februar 2007 (endret) Tjah...du finner bilde et stykke nedi denne tråden av min nye korte frisyre. Også bilde i avataren av hvordan det var før. Det var langt, rakk til midt på ryggen. Ødela det med permanent i sommer, derfor kort nå Endret 7. februar 2007 av kitekatt
Gjest Frk. Grønn Skrevet 7. februar 2007 #15 Skrevet 7. februar 2007 dette er min opprinnelige farge:) Frisøren pleier å legge inn striper, men akkurat nå er det helt fritt for dem også! Tusentakk! ← Du er heldig som har en så fin farge fra naturens side! Jeg leter etter den perfekte brunfarge (er brunette fra naturens side, men vil ha det et par nyanser mørkere - uten rødskjær) og det er ikke lett..
FashionySara Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #16 Skrevet 8. februar 2007 Du er heldig som har en så fin farge fra naturens side! Jeg leter etter den perfekte brunfarge (er brunette fra naturens side, men vil ha det et par nyanser mørkere - uten rødskjær) og det er ikke lett.. ← tusentakk! Personlig kunne jeg tenke meg en forandring nå..
Gjest KATTAstrofe Skrevet 8. februar 2007 #17 Skrevet 8. februar 2007 Har samme farge som FashionySara, men mitt er skulderlangt. Har mye fall.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 8. februar 2007 #19 Skrevet 8. februar 2007 dette er min opprinnelige farge:) Frisøren pleier å legge inn striper, men akkurat nå er det helt fritt for dem også! Tusentakk! ← Har samme farge som FashionySara, men mitt er skulderlangt. Har mye fall. ← Hvis noen tilfeldigvis skulle komme over en slik hårfarge blant alle hårfargene på HM, Vita, Lindex, Cubus e.l. så si gjerne ifra!
FashionySara Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #20 Skrevet 8. februar 2007 Hvis noen tilfeldigvis skulle komme over en slik hårfarge blant alle hårfargene på HM, Vita, Lindex, Cubus e.l. så si gjerne ifra! ← så søt du er Veninnen min tok megmed til frisøren sin ifjor, og bad om å få samme farge som meg. Resultatet ble ganske bra, dette var hos Gunhild frisør. (ikke at det hjelper deg noe..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå