mowgli Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Jeg ser litt på Playstation på QXL, men hva er egentlig forskjellen på 1, 2 og 3? Kan man f.eks. spille alle spill på alle? :klø:
AlmaCity Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Du kan spille kun spille ps1 spill på ps1. Du kan spille ps1 spill på ps2, men trenger en minnebrikke for ps1 til å sette i ps2 maskina. Når det gjelder ps3 er dette så nytt at jeg vet ikke. Rekner med at du kan spille alle spillene der.
Gjest Tweek Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har lest at på PS3 kan du bare spille de nye spillene og noen gamle. Men det jeg leste som jeg så litt rart på var at hvis du kjøper et spill til PS3 kan du bare spille spillet på akkurat den masinen.. Teit
venus* Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har lest at på PS3 kan du bare spille de nye spillene og noen gamle. Men det jeg leste som jeg så litt rart på var at hvis du kjøper et spill til PS3 kan du bare spille spillet på akkurat den masinen.. Teit ← Så veldig rart er det vel ikke. PS3 er en oppgradering av PS2, så den takler mer grafikk etc. Til TS, kjøp den nyeste.. I hvert fall PS2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå