GoldenGlow Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 (endret) Skal ha ny foundation og skal ha Lancòme denne gangen. Men hva koster den egentlig på parfymeri? Har jo kjøpt den der mange ganger før, men har brukt SN så mye i det siste at jeg ikke husker i det hele tatt.... Hvorfor jeg vurdere å handle den på Esthetiqe er fordi at på SN må jeg velge en jeg ikke har prøvd, de har ikke den nye Color Ideal eller Teint Idole der som jeg egentlig vil ha. Men er Teint Adaptive bra...? Så nå at de har Color ID der også, den er jo bra. Men HATER tuten (Gikk for Teint Adaptive tilslutt jeg ) Endret 12. februar 2007 av GoldenGlow
Karamba Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Så nå at de har Color ID der også, den er jo bra. Men HATER tuten ← Ja, den er bra, men skal være enig i det med tuten...
sweetdream Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har nettopp kjøpt Teint Adaptive fra Lancome. Synes at det er bra foundation
Gjest Deception Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Jeg antar at Color Ideal skal være en videreutvikling av Color ID? Den nye har i hvertfall pumpeflaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå