^Spinnvill^ Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Etter at mensen kom idag er jeg så sint og sur og lei meg!!!! Trodde virkelig jeg hadde klart det denne mnd.. Hvor kan jeg handle billige eggløsningstester og graviditetstester på nettet? Blir dyrt i lengden når jeg are handler på apoteket... jeg fatter det ikke................................
Leo Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Siden Arwen linker til, er den billigste og beste jeg har funnet og jeg har bestilt derfra mange ganger. Når du bestiller har du vanligvis varene i postkassen to dager etter at du har bestillt. Jeg anbefaler deg også å bruke ClearBlue Digital testene. De er en del dyrere enn de billigste, men resultatene de viser er udiskutable og du slipper å sitte å klø deg i hodet mens du forsøker å tyde mer eller mindre svake streker og, forhåpentligvis, kryss.
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Denne siden kan jeg også gå god for. Bare gode erfaringer. Kjapt, trygt og billig..
Arwen Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Jeg anbefaler deg også å bruke ClearBlue Digital testene. De er en del dyrere enn de billigste, men resultatene de viser er udiskutable og du slipper å sitte å klø deg i hodet mens du forsøker å tyde mer eller mindre svake streker og, forhåpentligvis, kryss. ← Signerer dette.
^Spinnvill^ Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2007 Får en kjøpt CB. digital eggløsningstest på apoteket?
Leo Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Får en kjøpt CB. digital eggløsningstest på apoteket? ← Ja, de fleste kjedene har, men da koster de ca. 350 kroner for en pakke med 7 i stedet for 199 som hos billige-teste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå