tuji Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Toåringen er hjemme fra barnehagen med feber i dag. Det er nydelig vær ute, og jeg tenkte å trille en tur. Så lenge jeg passer på at hun ikke fryser, og hun får ligge, er det vel bare fint med litt frisk luft, eller?
Ludvig sin mamma :) Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Joda, det skal nok gå fint, bare bra med frisk luft. Så lenge du ikke drar på flere timers tur i 20 minus Viktig at hun ikke blir kald da. Nyt det fine været!
tuji Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2007 Takk for svar! Tror likevel jeg dropper det, for feberen har steget. Kjedelig med sykdom på en så fin dag!
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 jeg kunne aldri i verden ha tatt med meg barnet mitt på trilletur når det har feber... vet når jeg selv har feber så fryser jeg og er varm i hytt og vær... så at hun skal ligge å fryse mens du tror hun har det varmt og godt... neitakk sier jeg... jeg ville holdt henne inne.... stelt godt med henne... og latt henne slappe av på sofaen om hun ville med en god og varm dyne på....
tuji Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2007 Det er akkurat det jeg gjør Vi ser på tegnefilm og sløver. Men da jeg startet tråden hadde hun bare 38 i feber, nå nærmer det seg 40.
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 (endret) jeg ville holdt henne inne.... stelt godt med henne... og latt henne slappe av på sofaen om hun ville med en god og varm dyne på.... ← Jeg er ikke helt sikker på om dette er riktig, heller. Vi hører da stadig at barna ikke skal ha det for varmt rundt seg når de har feber, ikke for mange klær og ikke for varmt i rommet. Men så har vi også hørt at de skal svette ut feberen, og det gjør de jo under dyna... Endret 6. februar 2007 av Dropdead
tuji Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2007 Nå er hun veldig varm, men det går jo opp og ned, som irwin sier.
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 ja feber er ikke det letteste å ha......... vanskelig når det er så mye frem å tilbake,,,,, når mine får feber så gir jeg flytende paracet og det hjelper ganske fort... men plutselig så er feberen der igjen...... men uansett så tror jeg alle mødre gjør det som de tror er best for barnet.... så jeg får bare si lykke til...... har heldigvis hatt flaks i vinter å hatt lite sykedom .... lykke til tuji og barnet ditt,,,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå