Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2007 #21 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har også brukt One Call i et halvt år, og er storfornøyd. Rimelig abonnement - også til bruk i utlandet. Betalte bare 0,42 pr SMS både til utenlandske mobilnumre, samt fra min norske mobil i utlandet. I tillegg får jeg rask respons fra One Call på mine henvendelser via mail. Slutter meg til denne. Jeg er også fornøyd med One Call og trives med det selskapet. Jeg har vært mobilabonnent der i over et halvt år. Tidligere har jeg vært både Net Com, Telenor og ACN-kunde. Jeg savner dem ikke.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2007 #22 Skrevet 17. desember 2007 Jeg er svært fornøyd med dem. Har bare positive erfaringer hittil.
Montezuma Skrevet 18. desember 2007 #23 Skrevet 18. desember 2007 Her har alle Onecall, og vi er kjempefornøyde!!! betalte 5-600,- til Telenor i sin tid, bla disse mndsavgiftene osv. Sinnsykt dyrt! Hos onecall ligger regningene mine mellom 100 og 200 kr. Mannen min har enda ikke betalt en hundrelapp engang, så vidt jeg vet. Ikke noe trøbbel med service eller sim eller noen ting!
Lassie Skrevet 18. desember 2007 #24 Skrevet 18. desember 2007 Her har vi begge onecall, og vi er veldig fornøyde begge to. Ikke noe tull, og sparer massevis av penger i forhold til vi gjorde før.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #25 Skrevet 18. desember 2007 Både jeg og samboer har One Call. Fornøyde, men ikke helt. Det er meningen at de skal sende faktura på mail. Men det har hendt at vi ikke har fått det. Og han bruker hotmail, mens jeg bruker spray mail. Det som skjer da er at vi får purring i posten, men en purregebyr på ca 60 kr. Og når vi ringer og klager på dette og sier at vi har ikke fått opprinnelig faktura, så kan de ikke hjelpe oss for ut fra deres systemer så ser de at e-postene er sendt. Så vi har måttet betale en del purregebyrer. Og det er egentlig på størrelsen med selve regningen. Men de siste måneder har de skjerpet seg. Vi har fått fakturaene korrekt til mail. Så jeg håper det fortsetter sånt. Dette er ikke Onecall sin feil, men mailprogrammet ditt. Mailene havner nok i spam mappen eller noe også ser du de ikke. Hva skal liksom One call gjøre med dette? Hvis alle skal komme og si at de ikke har fått regningen ja da får de vel ikke mye penger. Nei her må du legge skylden der den hører hjemme.
FantasDick Skrevet 18. desember 2007 #26 Skrevet 18. desember 2007 Fikk ny regning fra One Call i dag - 32,46 kr! Veldig fornøyd.
Merneith Skrevet 18. desember 2007 #27 Skrevet 18. desember 2007 Jeg er kjempefornøyd. JEg bruker mobilen primært til sms, og småringing. Tidligere hadde jeg NEtcom Youngtalk. Før var mobilregningene på 200 kroner i mnd, nå er de på ca 100. Jeg nullstiller alltid samtaletiden på mobilen for å ha oversikt over hvor mye av de 90 gratis minuttene jeg har brukt. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå