Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blond og stilen er ganske babe..bruker en del tid på meg selv og masse, masse make up (type masse pudder, blusher, rosa lipgloss og tung øyensminke). MEN..nå har jeg lyst til og farve håret mitt sort/blåsort, og tenkte bare og lufte det litt her. Er det like babe som og være blondie? Jeg liker nemlig stilen min, er bare lei av den blonde farven. Vil nødig se ut som en rock chick, og brune nyanser er helt uaktuelt for meg da jeg kun liker kalde farver. Vet noen forresten om noen kjendiser med sort/blåsort hår? Skulle gjerne sett noen bilder..

HJELP :sminkedokke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Har du sjekket om det vil passe hudtonen din? Svart hår er finest hvis du enten har en snøhvit-hudtone, eller gultonet hud, og er generelt ganske krevende. Men like babe? Nei, vil jeg si. Men rock chick er da mye tøffere? :sjarmor:

Jeg har svartfarget hår selv, og har også hatt svart med blåskjær. Det blå vaskes ut veldig raskt til tross for gode produkter, og når det er borte, blir ikke svartfargen like fin. Helt ren svart er finere.

Skrevet

Blondt er finere og mer babe syntes nå jeg.. :) men det er min smak. Syntes at det blir så forferdelig tungt med sort på veldig mange! Men selvfølgelig, noen som ser veldig bra ut også, skal ikke gre alle over èn kam :)

Skrevet

Det finnes faktisk kalde bruntoner også, og det passer veldig mye bedre på de fleste enn helt svart hår.

Skrevet (endret)
Har du sjekket om det vil passe hudtonen din? Svart hår er finest hvis du enten har en snøhvit-hudtone, eller gultonet hud, og er generelt ganske krevende. Men like babe? Nei, vil jeg si. Men rock chick er da mye tøffere? :sjarmor:

Jeg har svartfarget hår selv, og har også hatt svart med blåskjær. Det blå vaskes ut veldig raskt til tross for gode produkter, og når det er borte, blir ikke svartfargen like fin. Helt ren svart er finere.

Men jeg liker liksom ikke og se tøff ut, hehe.. Jeg er mere sånn deilig hvis du skjønner, hehehe :sjarmor: Men hvis du sier at du har erfaring med at det blåe vaskes fort ut og at farven da ikke blir like pen..så tror jeg at jeg satser på vanlig sort. Håret blir ikke bare vanlig sort etter at det blåe går bort da, og så kan man fylle på med farve på nytt?

Jeg har forresten naturlig blek hud, men tar solarium og bruker selvbrunings produkter og make up..så jeg er vel mere brun..og brun hud er jo pent til sort hår..

Endret av Lola83
Gjest Deception
Skrevet

Når det svarte vaskes ut, blir det litt sånn gråskjær igjen, nesten. Så ren svart er finere.

Skrevet (endret)

svart er et hel**** å få ut av håret igjen hvis du er naturlig blond :sur:

Endret av minienthe
Skrevet
Når det svarte vaskes ut, blir det litt sånn gråskjær igjen, nesten. Så ren svart er finere.

Ja, jeg får se hva jeg gjør..kanskje jeg tar en blåsort farve første gangen..og så vanlig sort etterpå. Det burde vel gå bra?

Skrevet
svart er et hel**** å få ut av håret igjen hvis du er natulig blond  :sur:

Takk for påminnelsen :sur:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Det er vanskelig å si om du vil se "like babe" ut, men egentlig tviler jeg.

På den annen side tror jeg heller ikke du kommer til å se ut som noe rock chick - siden du bruker "masse pudder, blusher, rosa lipgloss og tung øyensminke" vil du i så fall se ut som en mislykket rock chick, med mindre du endrer fargevalg på sminken.

Uansett - å gå fra blond til svart over natten er en veldig stor forandring. Har du vurdert å farge det brunt eller noe først? Det er ikke en like stor overgang, men du vil se om huden/stilen/fargene dine kler en mørkere hårfarge.

Skrevet
Det er vanskelig å si om du vil se "like babe" ut, men egentlig tviler jeg.

På den annen side tror jeg heller ikke du kommer til å se ut som noe rock chick - siden du bruker "masse pudder, blusher, rosa lipgloss og tung øyensminke" vil du i så fall se ut som en mislykket rock chick, med mindre du endrer fargevalg på sminken.

Uansett - å gå fra blond til svart over natten er en veldig stor forandring. Har du vurdert å farge det brunt eller noe først? Det er ikke en like stor overgang, men du vil se om huden/stilen/fargene dine kler en mørkere hårfarge.

Ja, ikke vet jeg..men jeg skal farve det sort uannsett..er såå lei av det blonde, liker rett og slett ikke farven lengre, synes den er så lite kledelig og samtidig kjedelig. :sjarmor: Frisøren min sier at jeg må ha kalde farver..og jeg har prøvd sorte parykker, så det går nok greit :sminkedokke:

Skrevet

Dersom du er naturlig lys eller blond så husk på at dersom du farger håret sort tar det ikke mange ukene før du får en utrooooolig stygg ettervekst.

Lys ettervekst i sort hår.... :overrasket:

Skrevet
Dersom du er naturlig lys eller blond så husk på at dersom du farger håret sort tar det ikke mange ukene før du får en utrooooolig stygg ettervekst.

Lys ettervekst i sort hår.... :overrasket:

Jeg er naturlig blond ja..men har bleket det også i mange år, så ettervekst er jeg vant med, den må jo tas hver 11 dag spør du meg, uannsett hårfarve.

Skrevet

Enig i at ettervekst uasett bør taes ofte :)

Lykke til med valget ditt iallefall.

Selv stikker jeg snart til frisøren og har en dårlig følelse allerede om at jeg absolutt ikke kommer til å bli noe fin.

Tenker jeg spør om kald brunfarge med honningstriper eller kalde karamellfarger.

KOm på at jeg farget håret lyst for noen år siden og da ble jeg skikkelig blass i ansiktet. Var så glad når jeg ble mørk igjen .

Gjest Saramia
Skrevet
Men jeg liker liksom ikke og se tøff ut, hehe.. Jeg er mere sånn deilig hvis du skjønner, hehehe  :sjarmor: Men hvis du sier at du har erfaring med at det blåe vaskes fort ut og at farven da ikke blir like pen..så tror jeg at jeg satser på vanlig sort. Håret blir ikke bare vanlig sort etter at det blåe går bort da, og så kan man fylle på med farve på nytt?

Jeg har forresten naturlig blek hud, men tar solarium og bruker selvbrunings produkter og make up..så jeg er vel mere brun..og brun hud er jo pent til sort hår..

Hjelpe meg, er det mulig???? :overrasket:

Gjest Borghild
Skrevet

Hvorfor er det så viktig for deg å være så babe som mulig da Lola 83? Dessuten tror jeg ikke hårfargen har så mye å si på om man er babe eller ikke. Man kan sikkert være babe med musegrått hår eller ikke babe med platinablondt hår. Og spør du meg syns jeg det er finere med bruntoner eller masse striper i forskjellige blonde farger i blondt hår. Det gir mye mer liv i håret. Men jeg ser jo ut i fra avataren din hvem som er forbildet ditt. Spør du meg må Paris være det teiteste og mest hjernedøde vesen på jorda!

Skrevet

Ja, her kom det jo to sakelige innlegg på rappen :sprettoy:

Gjest Borghild
Skrevet
Ja, her kom det jo to sakelige innlegg på rappen :sprettoy:

:icon_question: :icon_question: :icon_question: :icon_question: :icon_question: :icon_question: :icon_question: :icon_question: :icon_question: :icon_question:

Gjest Stifler's mom
Skrevet

Hun spurte, jo.

Definér babe for meg først. Noen mener "babe" som en kompliment, som i vakker, smart, fullkommen, mens mange sier "babe" og mener trailer trash-wants-to-be-glamorous.

Snakker vi Paris Hilton så kan vi konstatere at hjernedød, tacky er passende beskrivelse, som sistnevnte kategori. Uansett er det akkurat like tacky med farget sort/blåsort som det er med kunstig blondt - det er få som kler dette.

Men slik du beskriver sminken og look'en din, vil jeg påstå at hårfargen er ditt aller minste problem. Siden du spr, og jeg antar du vil ha ærlig svar.

Celina Midelfart er en skikkelig babe, etter min mening - vakker, classy, naturlig og smart. DET er babe verdt å etterlikne, hvis man på død og liv må ha et forbilde.

Skrevet

Jeg har mange babes i gjengen og jobber vel bare sammen med "babes".

Synes innlegget ditt var litt interessant på en morsom måte. En veninne av meg har knall svart hår medlitt blått i, hun er veldig brun, lange øyenvipper,og veldig babefaktor, og det kler henne meget. En annen veninne av meg er lysblond, med samme stil. Konklusjon; ja, man kan være "Babe" med den hårfargen, så absolutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...