Gjest Vidvandre Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Tenkte jeg skulle gjerne ha farga og forma øyenbryna hos en som kan det. Bør jeg få til hudpleier eller gjør de det hos frisør? Frisør er jo lettest å "oppdrive", gjør de det på alle frisørsalonger eller anbefaller du spesielle kjeder? Hvor mye koster det ca? Ser også at det er mange som sier at de går jevnlig til hudpleie; hva gjør dere der? Er det noe spennende som forgår der som jeg går glipp av Altså når dere går til hudpleier, hva ber dere om blir gjort? Hvis jeg en eller annen gang har råd til gå til hudpleier, hva skal jeg spør om?
JallaJalla Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 (endret) Tja ikke mye hjelp i meg kanskje da jeg er dårlig til å frekventere hudpleiesalonger men de få gangene jeg har vært der har jeg bedt om en skikkelig dyprens og maske. Når det gjelder farging og form av bryn kan du jo forhøre deg hos f.eks Adam & Eva som sikkert har make-up artister i tilegg. Endret 6. februar 2007 av JallaJalla
Gjest Vidvandre Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Tja ikke mye hjelp i meg kanskje da jeg er dårlig til å frekventere hudpleiesalonger men de få gangene jeg har vært der har jeg bedt om en skikkelig dyprens og maske. Når det gjelder farging og form av bryn kan du jo forhøre deg hos f.eks Adam & Eva som sikkert har make-up artister i tilegg. ← Takk for svar. Hvor mye betaler du for det? Adam & Eva finnes ikke her i byen Noen andre som kan anbefalle en kjede som gjør mer en å bare fikse hår på toppen av hodet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå