Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Hvor kjøper du papir til scrapping? Jeg har fått meg noen nye dingsedangser som skal ha 100 eller 130 grams papir, men jeg finner ikke............ Nettbutikker?
Malama Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 http://www.scrapping.no/j/index.php?option...w&id=2&Itemid=4 Oversikt over masse scrappebutikker, Norske sådanne. I forumet der finner du nok tips om masse utenlandske også. Eneste utenlandske jeg har handet hos er www.houseofpaper.com Papir er generelt litt dyrt å få tilsendt fra utlandet pga porto, men de operer med fast portosats som ikke er avskrekkende (i alle fall gjorde de det da.)
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 tusen takk, skal sjekke ut Noen som har helt konkrete tips også....? *Eve- kravstor*
Cobra Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 www.papirloftet.no www.hobbyhimmelen.net www.dineminner.no www.kreativhobby.no www.mamut.com/timefoto www.camillasbutikk.no +++masse flere
Lassie Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 www.trel.no Anbefales for det meste v både kort og scrapbooking.
Cathie Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Det er jo ikke nettbutikk da, men (hvis du ikke har vært der) bikuben i strømmen har myyye fint scrappeutstyr og papir!
Siam Skrevet 10. februar 2007 #10 Skrevet 10. februar 2007 Det er jo ikke nettbutikk da, men (hvis du ikke har vært der) bikuben i strømmen har myyye fint scrappeutstyr og papir! ← Min favoritt!!
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2007 #11 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har vært på Bikuben bare en gang, og da var det fullstendig kaotisk der.................
Arwen Skrevet 10. februar 2007 #12 Skrevet 10. februar 2007 Pleier ikke å være så kaotisk der selv om jeg aldri har opplevd det strøkent desverre de hadde vel akkurat fått alle julevarene da vi var der? :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2007 #13 Skrevet 10. februar 2007 Ja det er mulig. Iallefall var jeg på en bokhandel og kjøpte 100 grams papir til fem kroner arket på torsdag, og så kom pappa med 750 90 grams ark til 170 kroner.......................... så hvis noen har tips til billige ark hører jeg gjerne
Kvist Skrevet 10. februar 2007 #14 Skrevet 10. februar 2007 Ja det er mulig. Iallefall var jeg på en bokhandel og kjøpte 100 grams papir til fem kroner arket på torsdag, og så kom pappa med 750 90 grams ark til 170 kroner.......................... så hvis noen har tips til billige ark hører jeg gjerne ← Ringe et trykkeri og spørre om du får kjøpe av dem? Har selv jobbet i et lite trykkeri og vi hadde et lite rom fullt av papir, i diverse gramtykkelser, strukturer og farger. Stort sett i forholdsvis store formater også. Hvis du smiler pent til dem får du dem til å skjære det opp i mindre biter for deg også... de har store, proffe skjæremaskiner som tar digre bunker av gangen. Det hendte vi hadde besøk av damer som selv gikk og plukket seg ut et ark her og et ark der av restene, tror nesten ikke de betalte noe særlig for det heller.
-hild Skrevet 11. februar 2007 #15 Skrevet 11. februar 2007 Husk at hvis du skal bruke papiret til scrapping må det være syrefritt! Ikke alt i bokhandel er det, desverre.
momo Skrevet 11. februar 2007 #16 Skrevet 11. februar 2007 Husk at hvis du skal bruke papiret til scrapping må det være syrefritt! Ikke alt i bokhandel er det, desverre. ← Hvorfor må det være syrefritt?? Jeg har virkelig ikke peiling jeg da.
Malama Skrevet 11. februar 2007 #17 Skrevet 11. februar 2007 Til scrapping må det være syrefritt fordi syre misfarger bildene over tid.
momo Skrevet 11. februar 2007 #18 Skrevet 11. februar 2007 Takk for svar!!! Greit og vite da jeg netopp har startet litt med scrapping, men har virkelig ikke peiling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå