Mrs B Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Har akkurat kjøpt oss hus, og skal gifte oss til sommeren, så har ikke akkurat mye penger å rutte med. Sambo er fra england og der er valentinesday en dag man markerer. Hva kan vi gjøre som ikke koster men fremdeles er romantisk??!!
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Levende lys er jo alltid romantisk da. Jeg ville kanskje kjøpt et kort og noen blomster. (Trenger jo ikke å være de aller dyreste rosene...) Tent levende lys i hele stua og disket opp med favorittmaten.
Lilith Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Jepp! God mat, vin, levende lys og voila! Romantisk stemning Du kan også lage 'gavekort' til ham på tjenester han kan cashe inn når han selv vil (fotmassasje, BJ, striptease, favorittmiddagen, etc). Billig og gøy!
gattissima Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Du kan også lage 'gavekort' til ham på tjenester han kan cashe inn når han selv vil (fotmassasje, BJ, striptease, favorittmiddagen, etc). Billig og gøy! ← Dette anbefales! Min samboer gleder seg hvert år til mine hjemmelagde klippekort/gavekort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå