Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Når du klipper neglene, hvor kaster du avklippet negler??
Devana Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 I do.. (eller toalettet da, for å si det litt penere )
Mrs B Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Ja de går som regel i do Noen spes grunn til at du spør??
Gjenglemt sykkellås Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Jeg kaster det i matavfallet. I hvert fall av og til. Ellers går det i vanlig søppel.
Malama Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 I spøla på badet. Trodde det var den "eneste måten å gjøre det på" og ble meget overrasket da ingen andre gjør det, men kaster dem i toalettet? Mine går i søpla, og siden jeg stort sett klipper negler på badet, så går de i søpla der. (Hjemme hos mine foreldre oppbevares negleklipperen i "medisinskapet" som er på kjøkkenet, så der går de i "restavfallet" på kjøkkenet da)
Gjest Tweek Skrevet 6. februar 2007 #12 Skrevet 6. februar 2007 Jeg tryller: Jeg samler alt i hånda snur ryggen til leiligheten å kaster dem vekk.. Da ser jeg ikke hvor de lander og når jeg ikke kan se dem så er de ikke der.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2007 #15 Skrevet 6. februar 2007 Fingerneglene går i do, men tåneglene legger jeg i en kaffeboks. Nå har jeg snart tre bokser fulle. Noen som vil være med hjem og se?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå