brum Skrevet 19. februar 2003 #1 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg er vær og han er tyr. Er det noen som kan si noe om hvor godt vi går sammen. *koz* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 19. februar 2003 #2 Del Skrevet 19. februar 2003 Er ikke så lett å fortelle deg. Det er ikke nok å avklare det på små opplysninger som dette. Du er ild-tegn og han er jord-tegn. Ser man bare på elementene er ikke dette noe heldig kombinasjon. Derimot om du finner ut deres klokkeslett for da dere ble født, kan du finne det ut. Det kan bare en astrolog fortelle deg. Selv fant jeg ut om min samboer som er tyr og jeg som er løve at vi går godt sammen. Vi er også ild og jord tegn. Det fant jeg ut ved å gå inn på www.astro.com Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 19. februar 2003 #3 Del Skrevet 19. februar 2003 Moren til en kamerat som jeg holdt sammen med i mine tenår, påstod at jeg var en vær som hadde fryktelig mye tyr i seg. På en måte kan man jo da si at jeg er både vær og tyr...... Jeg går ganske godt sammen, jeg........ Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2003 #4 Del Skrevet 22. februar 2003 astrologer er en gjeng tullinger som drar penger fra andre tullinger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Willow Skrevet 22. februar 2003 #5 Del Skrevet 22. februar 2003 astrologer er en gjeng tullinger som drar penger fra andre tullinger... Du har vel egentlig ikke peiling, har du vel?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2003 #6 Del Skrevet 22. februar 2003 knis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 22. februar 2003 #7 Del Skrevet 22. februar 2003 Man skal uansett ikke høre på "spåkoner" når det kommer til forhold. Det er bare tull, det håper jeg du forstår. Er forresten selv født i værens tegn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 27. februar 2003 #8 Del Skrevet 27. februar 2003 Hvis du er veldig interessert, kjøp boken "Spør stjernene om sex". Gå inn på http://www.bokkilden.no/ og søk på denne tittelen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 27. februar 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 27. februar 2003 takk, livets datter. Det skal jeg gjøre-synes dette er veldig spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 27. februar 2003 #10 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg fikk den i gave en gang, og den er faktisk ganske interessant. Ikke så verst pris heller. Tan kontakt med forlaget og spør om du kan få den tilsendt: Kundeservie privatkunder: E-post: [email protected] Gratis ordretelefon 800 30 885 (tlf. svarer mellom 15.00-09.00) Telefaks: 67 20 09 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå