Gjest Daniel Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Og ikke for å klage enda mer men jeg pleier som regel å gjøre det sier exen men alså. hun er så egoistisk fordi hun alltid velget vennene sine foran meg og jeg har fått magesår nå og det er hennes feil mener jeg siden jeg blir så stressa. og jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre fordi jeg respekterer aldri noen jeg bare kjøper øl til de så tror jeg alt er bra men jeg skylder masse penger og jeg lyver hele tiden fordi jeg er redd for sannheten. og exen min sier jeg er patetisk men jeg mener hun er patetisk siden hun aldri er med meg og alltid er sur. for jeg spurte hver dag om hun var sur på meg men hun sa hun ikke var det men jeg hadde dårlig selvtillitt og trodde aldri på det så ble jeg såra når hun sa faen til meg også ble jeg sint på henne og kallte henne egoistisk men etterpå kjøpte jeg shaker til henne men hun ville ikke ta den imot å da ble jeg kjempesinna og bare gikk rundt å surmulte hele dagen. og tidligere skulle jeg til en kamerat som er kameraten hennes også så spurte hun om hun kunne komme opp men jeg ville ikke men kameraten min sa ja til slutt fordi han vil ha henne der men det ville ikke jeg. fordi jeg mente at siden jeg var der og ikke ville se henne skulle hun respektere det siden hun dumpa meg men hun kom og det ødla kvelden min så fikk jeg enda større magesår og har masse blod i magen og alt er hennes feil fordi hun ikke ville ha sex med meg på en mnd også dumpa hun meg og alt som har skjedd i livet mitt er hennes feil og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. hva skal jeg gjøre med henne og mener dere hun er egoistisk?
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Fjerna delen om selvmord scorpina unnskyl.... var bare en uttryksmåte for jeg skal ikke ta livet av meg danial
Gjest Tante Olm Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Grunnen til at hun ikke ville ha sex med deg på en måned var at du oppfører deg som en femåring samt kanskje burde barbere underlivet? Ingen jenter liker hår i maten.
Gjest niomi Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Ta ansvar for ditt eget liv, og slutt å skylde på andre.
Scorpina Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Tråden ryddet og stenges nå. Scorpina (mod)
Anbefalte innlegg