Gjest jente21 Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Jeg tror ikke noe på kjærligheten lenger jeg. Jeg tror ikke at noen kan bli forelsket i meg. Er det vanskeligere for menn å bli forelsket enn for jenter??? Ingen vil ha noe forhold til meg, men knulle meg det vil de. Og når jeg tror jeg er i et forhold, merker jeg alltid etterhvert at fyren vil jo bare tilbringe tid med meg når han får sex, og etterpå må han alltid et eller annet. Hvis han bare sier han vil være med meg, begynner han alltid å ta på meg og så videre når jeg er med ham. Jeg har hatt sex med 4 forskjellige, men jeg har aldri vært på kino med en gutt noen gang... Jeg har spist middag ute sammen med en, en eneste gang. Hvor mange ganger jeg har hatt sex har jeg mistet tellingen på. Jeg har tre stykker som er interessert i meg, og maser om å tilbringe tid med meg, men det eneste de vil er å ha sex. Jeg kjenner dem, så jeg vet det. En av dem trodde jeg det kunne bli noe med, ble forelsket i ham, men han vil ikke ha noe forhold, men knulle meg vil han. Lurer på om noen sender meg et valentines kort ..men tviler på det. Hvordan har dere der ute fått kjæreste? hva har dere gjort for å få ham forelsket i dere...ingenting?
NovaFlare Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har ihvertfall ventet litt med sex, og tatt meg tid til å bli bedre kjent med de. Hadde jeg vært deg ville jeg ha stengt "pølsebua" litt og sett an typene du treffer. Jeg tror ofte det skinner igjennom hva fyren egentlig vil, hvis du utsetter sexen litt. Forsvinner han fort, så er han jo ikke noe å samle på uansett. Fikk litt vondt av deg jeg Men jeg tror faktisk du rett og slett må være mer kostbar.
Gjest Silmarill Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Ditt problem er at du kanskje er litt ivrig etter å få deg en kjæreste? Vet ikke, men en ting håper jeg du forstår selv, er at du sier NEI, til sex før du virkelig liker den personen! Det vil si at du møter dette menneske flere ganger, dersom du merker at det kun er sex han er ute etter så stenger du døren! Det har jo ingenting med kjærlighet å gjøre! Sant? Et godt hjerte lærer hurtig kjærlighetens språk.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Hei! Jeg vet ikke hvor gammel du er, men du vil helt sikkert få deg en kjæreste. Tror kanskje du har vært litt uheldig, men prøv neste gang han du nå treffer kontakter deg og si at du har lyst til å gå på kino e.l. Forslå å gjøre ting slik at dere får noe sammen annet enn sex. Er ikke dette interessant for ham så dump han !!! Hilsen ei med laaaang erfaring !!
Villemarie Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Slutt å selge deg selv så billig. Ha litt selvrespekt.
JallaJalla Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Uff da Men jeg tror som andre nevner at du bør "stenge butikken" litt. Foreslå å finne på ting sammen som kino gå ut å spise osv. La det gå en stund fra du blir kjent med en gutt til dere hopper til køys. Fin ut om DU liker han først og sett dine egene behov litt i høysetet. Noen ganger kan det være lurt å være kostbar med hensyn til seg selv også.
hjertesukka Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Kan bare underskrive på alt som allerede er sagt her. Du finner fort ut om fyren er interessert i deg som person eller bare vil ha et nummer. Hvis du går "hele veien" med det samme, så vil han sannsynligvis ikke respektere deg.
Gjest niomi Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 "Easy come, easy go". Steng igjen kjærlighetstunellen fram til dere faktisk er kjærester.
Liskat Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 Og jeg vet hvordan du har det Har samme problemet selv, selv om jeg ikke sprer bena så lett. Og jeg mangler ikke friere, heller, har en liten armé av menn som sikkert ville giftet seg med meg på flekken om jeg ville ha dem. Problemet er at det jeg faktisk er interessert i ikke har et fnugg av interesse for meg, utenom de av dem som bare vil ha seg noe, og de klarer jeg stort sett å gjennomskue, men dessverre ikke alltid. Men altså, som de andre sier: ikke spre bena dine før han har fått jobbet litt og viser rimelig klart og tydelig at han vil ha mer enn bare sex
Gjest Gjest_Devin_* Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 Liskat, Det høres ut som et luksusproblem.. Til TS, Du er hva..21? massevis av tid til å møte ålreite gutter. Generelt vil jeg tipse jenter i den alderen til å se litt ekstra etter guttene som ikke gjør så mye ut av seg..kanskje du har noen som beundrer deg fra avstand. Ofte vil disse gutta ha et godt hjerte, og behandle deg som du fortjener, ikke som disse badboysa som stikker med engang. Tro meg, jeg har vært på begge sider.. Denne egenskapen erfarer jenter som regel, etterhvert som de blir eldre og modnes. Andre ting som blir viktigere da. Hopp med hodet søta. Masse gutter som venter på en jente som deg.
Liskat Skrevet 6. februar 2007 #11 Skrevet 6. februar 2007 Liskat, Det høres ut som et luksusproblem.. ← Joda, hvis man kun regner i kvantitet, så er det vel et luksusproblem. Men ikke hvis man tenker over hvem disse beundrerne er og om jeg passer sammen med dem. Og som mange andre jenter så har jeg en lei uvane for å like nettopp de som ikke er de beste for meg. Så TS har det sikkert sånn og, at det er plenty av gutter som gjerne vil ha henne, hun har bare ikke lagt merke til dem ennå (mine har dessverre en lei uvane for å la meg få vite det, selv om jeg gjør det klart at jeg ikke har noen interesse av dem, og jeg sier dessverre fordi det gjør det vanskelig å opprettholde et vennskap, for de er veldig greie karer).
Scorpina Skrevet 16. februar 2007 #12 Skrevet 16. februar 2007 Innlegg i tråden fjernet. Hold en hyggelig tone og respektèr hverandre. Scorpina (mod)
Solskinnsbolla Skrevet 16. februar 2007 #13 Skrevet 16. februar 2007 selv om det er vanskelig: ikke ha sex! vil du ikke at guttene skal "bare ha sex" med deg, så heller ikke gi det til dem- da finner du fort ut hvem som virkelig er interessert! litt bibelsk: men gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg. noen ganger holder det ikke bare å tenke hva man vil ha, man må også "gjøre det man vil ha"... ikke la dette bli et problem for deg! du har tydeligvis draget på gutta - du må bare se i andre retninger. hvis de du har sett på til nå ikke har funka- må du prøve å se etter en annen type gutter. det er DU som bestemmer!
Blåklokke Skrevet 24. februar 2007 #14 Skrevet 24. februar 2007 Mennene har sex med det fordi de får muligheten. Mange menn synes det er en drømmesituasjon med å kun få the icing of the cake, sex uten andre forpliktelser (eller gleder) Du må rett og slett forvente mer av dem og i mellomtiden "stenge pølsebua" som så treffende ble sagt ovenfor.
Mystiq Skrevet 25. februar 2007 #15 Skrevet 25. februar 2007 Skriver under på mange argumenter her...la det gå litt tid og bli kjent med fyren før dere hopper til køys...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå