ally82 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #21 Skrevet 7. februar 2007 Takk for mange svar Ser det er mange delte meninger og forskjellige måter å gjøre dette på. Jeg liker tanken på en liten gave etter bryllupet, noe som viser at jeg har satt pris på all hjelp. Bilde av bare oss to og vinen vi delte Takk for tipset!!!
Gjest Lano Skrevet 8. februar 2007 #22 Skrevet 8. februar 2007 Jeg var forlover for litt over ett år siden, bruden fikk håret fikset av kusinen sin og jeg fikset meg selv sammen med dem. ... hun stilte ingen krav om kjolen min, men vi snakket jo litt om den på forhånd, så hun visste veldig godt hva jeg skulle ha på meg. Litt etter bryllupet fikk jeg et kjempekoselig kort og et fint smykke av henne, ikke noe dyrt og fancy smykke, men en liten oppmerksomhet. Hun hadde skrevet endel på kortet, og det var hyggelig å få gode ord. Og hver gang jeg bruker smykket, tenker jeg litt ekstra på henne. Men synes absolutt ikke at det er noe must med en gave, altså!
Cata Skrevet 17. februar 2007 #24 Skrevet 17. februar 2007 (endret) Glad min venninne hadde anbefalt bunad som antrekk da hun og mannen feiret. Jeg var forlover, men av ymse grunner så var det eneste jeg hjalp til med i forkant å være med å pynte festlokalet. Tror jeg ville fått skikkelig dårlig samvittighet hvis min venninne skulle betalt noe for meg i tillegg. Men jeg er selvsagt enig i at hvis bruden stiller strenge krav til forlovers antrekk osv. så er det rettferdig om hun betaler det. Endret 17. februar 2007 av Cata
Gjest Revenka Skrevet 17. februar 2007 #25 Skrevet 17. februar 2007 Jeg skal betale frisør for min forlover, og det er det eneste jeg har tenkt til. Da jeg fortalte henne det ble hun kjempeglad og hadde ikke forventet det.
Trampe Skrevet 17. februar 2007 #26 Skrevet 17. februar 2007 Min forlover fikk håret fikset på min regning, og hun ble veldig overrasket over det. Jeg syns ikke du må betale noe som helst, med mindre du setter spesifikke krav til hvordan hun skal se ut, hva hun skal ha på seg osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå