Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 hei jeg fikk sopp etter at jeg begynnte på yasin p-pillen. Tok en kur med canesten og ble kvitt kløen og svien. i ettertid har jeg konstant et slags hvitt belegg mellom de ytre kjønnsleppne som jeg kan skrape av hver gang jeg dusjer eller er på do. Det kommer nytt like fort som det forsvinner. Har hatt det i ca 2mnd og det kom etter soppen. Det kan ligne på vått dopapir på en måte... soppen og alt kome tter at jeg fikk fast partner, og bår jeg fikk sopp tok ikke han kur. Men han mente det ville gå over av seg selv... jeg jobber og bor langt borte fra fastlegen min så jeg lurte på om noen vet hva d kan være? i perioder kan d klø, og svi bitelitt...
Donpedro Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Sikker på at du ble kvitt soppen? Kan ha sopp selv om det ikke klør og svir.
Wildy Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Kan nok være lurt at partneren din tar noen dager og smører litjkaren.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 nei er jo ikke sikker på at jeg ble kvitt soppen,men det ble hvertfall bedre. Men så 2 uker dukket dette opp. Det svair av og til etter samleie og typen min har ogs snakket om et hvitt belegg..trodde det kanskje var clamydia jeg. Har kjøpt ny pakke med canesten og vagiatore. Skal få han til å smøre p¨å seg også... har ikke tid til gynekolog akkurat nå...
Antoinette Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Men han mente det ville gå over av seg selv... ← Menn mener mye rart de. Han må smøre snabben med Canesten han også.
Annikken Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Jeg tror det hvite stoffet kan være noe allà menns... eh... ost, men det er ikke vanlig blant voksne kvinner, har jeg hørt, mer hos yngre jenter. Uansett, tror nok det mest sannsynlig er soppen du har fått tilbake ja.
Amalie_85 Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Visst det ikke er hva skal jeg kalle det.... talg.....kjenner fettete ut, har hatt det selv og var visst ikke noe farlig og kommer og går av seg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå