Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallu i stua.

Jeg vil så gjerne finne et perfekt produkt som gir meg matte lepper, nude look, i hudfarge eller lys lys rosa. Hittil har jeg nøyet meg med vanlig lypsyl og litt hvit øyenskygge over. det funker ikke i lengden;)

noen som har et bra tips? leppestift? matt lipgloss? lip balm av noe slag?

vil IKKE ha shiny pouty lips, bare fine nakne, "ikke-synlige" lepper :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha litt foundation på leppene, så hudfarget "rosa" lebestift. Så pudder, hvis lebestifen er blank.

Men for all del, vær kritisk på om du faktisk kler dette. Mer enn halvparten, meg selv inkludert, ser bare halvdøde ut med slike lepper.

Skrevet

takktakk for tips. er det en spesiell leppestift du anbefaler? bruker ikke foundation, så der får jeg finne på noe annet lurt ;)

og jeg aner ikke om jeg kler det, men jeg liker å tro det, hehe! Og passer på så det ikke blir ekstremt, bare en litt kald look når man har sotete øyne f.eks :)

Skrevet
takktakk for tips. er det en spesiell leppestift du anbefaler? bruker ikke foundation, så der får jeg finne på noe annet lurt ;)

Nei, dessverre. Ser som sagt ikke bra ut med slike lepper selv..

Ser forresten at kremt, et annet, infamøst forum har en tråd om dette.

Skrevet

Kjøp deg en gammeldags "dekkstift" i stiftform og ta på.. Evt. en stick-foundation. Du husker kanskje den reklamen til Maybeline..den 3in1 sticken, det var concealer, foundation og pudder i en.. Hvis de ikke selger den mere så har mange av designer merkene også stick-foundation.

Kom på en ting til..hehe..glem de der stickene der, kjøp bare Dream matte mousse fra Maybeline ! Det er en foundation som blir til pudder på leppene. DET blir perfekt !! Jeg er smart :sminkedokke:

Skrevet

Estee Lauder har en leppestift som heter Vanilla Truffel. Den er beige/rosa, og den er myyye bedre enn å smøre på tykt med dekkstift.. :) (men litt foundation funker) Leppestiften er ihvertfall veldig bra og fin! Jeg bruker den selv når jeg ikke vil ha "røde/rosa" lepper, men et litt mer matt-naturlig resultat :) Men jeg bruker gloss over eller leppomade.

Men som venus sier over, så er det veldig lett å se død ut med veldig bleke lepper.. :) Denne er en fin "mellomting" :) Og jeg dabber den bare forsiktig på, ikke pent med for mye av denne heller :)

Anbefaler denne ihvertfall :)

Skrevet (endret)

Fant flere leppestifter på nettet som er veldig pene :) Og burde gi et mer naturlig og pent resultat :) her er noen!

Clinique Nude pearls

Den vil jeg også ha... :)

YSL

Givenchy

Dior gloss

HR Full Kiss cream

Den her har jeg selv, og vet er utrolig fin!

Lancòme Juicy tubes

Denne har jeg også, ser ikke pen ut på bildet men den gir veldig "dempet" leppefarge, og faktisk veldig pen.

Estèe Lauder har mange!

Der er det mange naturlig faret leppestifter, bla Vanilla truffle som jeg har :)

Håper dette hjalp litt til da...! Er jo så mange å velge mellom, og det kommer veldig ann på åssen hudfarge du har hva du kler :) men her er det ihvertfall endel som ser naturlig lyse ut på :)

Lykke til :vinke:

Endret av GoldenGlow
Skrevet

Bruker foundation med Lypsylting over jeg da, men det var kanskje ikke det du var ute etter...

Skrevet

Jeg bruker et tynt lag med den nye fondationen til Max Factor, tror den heter Age Renew. Så bruker jeg vanlig Rosebud salve, og da ser leppene akkurat sånn ut.

Smart og billig! ;)

• 10 måneder senere...
Skrevet

Jeg bruker mentholatum(kjøpes på apoteket) med concealer overi;) funker fett, for da tørker ikke leppene så fort ut som med bare concealer eller foundation rett på leppene:) du kan regulere fargen på leppene ettersom hvor mye concealer du tar på;)

Skrevet

Nude lepper er kjempefint!

bruker rikelig med lypsyl og litt foundation. ikke for mye!

OG HUSK, ikke ta på noe annet enn lypsyl hvis leppene er tørre og "flakey". Det ser utrolig stygt ut.

Hvis leppene har tørre hudflak på seg;

ta en vaskeklut med varmt vann og skrubb forsiktig. De blir røde rett etterpå, men når de roer seg er de ihvertfall ikke tørre som bark, og du kan ha på godt med lypsyl og litt foundation eller lignende ;)

Skrevet

Bilde av dette anyone? Jeg ser det ikke for meg.......høres ut som som det blir litt "likpreg" over dette for meg...... :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...