majan Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Ja det er merkelig dette her, det er jo stort sett mannen som mener han ikke får nok sex, men ikke i det forholdet jeg er i. Jeg maser og maser og han klarer seg uten. Så igår kom spørsmålet fra han, han lurte på om jeg brukte noen av sexlekene våres da han ikke er hjemme, og jeg måtte jo være ærlig og si at ja, jeg får ikke nok sex av deg så derfor må jeg klare meg selv, sa jeg, og gjett om vi hadde sex igår a???????? jeg nøt hvert minutt......
Maranne Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 hoho..... snakk om heldiggris a.... gratulerer
Gjest Silmarill Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 (endret) Ja det er merkelig dette her, det er jo stort sett mannen som mener han ikke får nok sex, men ikke i det forholdet jeg er i. Jeg maser og maser og han klarer seg uten. Så igår kom spørsmålet fra han, han lurte på om jeg brukte noen av sexlekene våres da han ikke er hjemme, og jeg måtte jo være ærlig og si at ja, jeg får ikke nok sex av deg så derfor må jeg klare meg selv, sa jeg, og gjett om vi hadde sex igår a???????? jeg nøt hvert minutt...... ← For å være helt ærlig syns jeg du var ufin som sa dette til han! Du vil ha mer sex enn han, javell, men mener du var veldig lite smart dersom du sa til han at du bruker leketøy FORDI han ikke gir deg nok! Selvsagt skal du være ærlig å si at du bruker leketøyene dere har når han ikke er der, men det jeg mener er at det kan føles krenkende for han når du sier hvorfor du gjør det! Stakkars mann! og dersom dere hadde mye sex den dagen du sa det betyr det lite i sammenheng - klart han er såret over uttalelsen. Du skjønner vel hvorfor? Sett deg inn i samme situasjon selv! Du spør han og han svarer: "Ja, når du ikke er hjemme så bruker jeg sjømannsbruden fordi du gir meg for lite tilfredssillelse også når du først er her!!!! Godt det er lagd mye bra sexleketøy i gummi, hmmm .......... ..........og hvem vet, kanskje det er netopp det han gjør fordi du kanskje ikke er "bra" nok"? Ingen sure miner til meg pga dette, jeg var bare ærlig på ditt spørsmål! Endret 6. februar 2007 av Silmarill
majan Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2007 For å være helt ærlig syns jeg du var ufin som sa dette til han! Du vil ha mer sex enn han, javell, men mener du var veldig lite smart dersom du sa til han at du bruker leketøy FORDI han ikke gir deg nok! Selvsagt skal du være ærlig å si at du bruker leketøyene dere har når han ikke er der, men det jeg mener er at det kan føles krenkende for han når du sier hvorfor du gjør det! Stakkars mann! og dersom dere hadde mye sex den dagen du sa det betyr det lite i sammenheng - klart han er såret over uttalelsen. Du skjønner vel hvorfor? Sett deg inn i samme situasjon selv! Du spør han og han svarer: "Ja, når du ikke er hjemme så bruker jeg sjømannsbruden fordi du gir meg for lite tilfredssillelse også når du først er her!!!! Godt det er lagd mye bra sexleketøy i gummi, hmmm .......... ..........og hvem vet, kanskje det er netopp det han gjør fordi du kanskje ikke er "bra" nok"? Ingen sure miner til meg pga dette, jeg var bare ærlig på ditt spørsmål! ← hehe godt det finnes ærlige mennesker her inne, og nei jeg gidder ikke å ha n oen sure miner til deg, skjønner hva du mener, men dette har vært et diskusjonstema her i lengre tid...... mye som ligger bak....... orker ikke å begynne å forklare det nå.
Aquila Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Ville bare si at hos oss er det mye av det samme... Han har rett og slett ikke samme behov, samtidig som det ligger litt andre ting bak (probl. med potens)! Kan godt gå ei uke uten at han er kåt, mens i andre perioder er det ganske ofte aktivitet (til min store fornøyelse)! Litt som Doug i "kongen av queens" - only one shot in 24h, then I am ready again! Er nok ikke alle mannfolk som lever opp til sexmyten, ser du Vi får bare ta til takke med gummierstatningen og nyte de ekte sakene når de vil/er klar....
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 I hear you sisters.......her i gården er det jeg som "maser" på sex, blir helt gal av så lite sex! Hva skal man gjøre da????? Utroskap er ikke et alternativ, men jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre snart.....
Aquila Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Kjøp en ny og dyr og bra vibrator og kos deg med den! Det gjør jeg i "tørkeperioder" !
Cognizance Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Jeg tror at "menn" som ikke alltid er kåte egentlig er litt homo innerst inne. Skikkelig mannfolk er de ihvertfall ikke.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Jeg tror at "menn" som ikke alltid er kåte egentlig er litt homo innerst inne. Skikkelig mannfolk er de ihvertfall ikke. ← Nok et fantastisk innlegg fra den kanten... Herregud.
Aquila Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 Jeg tror at "menn" som ikke alltid er kåte egentlig er litt homo innerst inne. Skikkelig mannfolk er de ihvertfall ikke. ← Latterlig! Alle kvinner tenker ikke på sex hele tiden, så hvorfor skulle alle menn gjøre det? Tror at om du kalte min sambo homo bare fordi han ikke vil ha sex HELE tiden eller like ofte som jeg vil.... Så ville han blitt *Arctica prøver å besinne seg*
majan Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. februar 2007 hehe det er så morsomt her inne, uansett hva en skriver så er det noen som blir provosert.... Men homo da???? hallo da har du ikke hilst på mannen min, han er LANGT fra det....
Aquila Skrevet 7. februar 2007 #12 Skrevet 7. februar 2007 Samme som jeg sier!!! Sambo ville klikka, han er SÅÅÅÅÅÅå homofob... Men dog ikke den kåteste mannen jeg har vært borti ... Men han har mange andre GOOOOOOODE sider som er MYE viktigere, så det kan jeg leve med... Muligens mindre sjangs for at slike menn er utro Trøste oss med det vi to majan
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2007 #13 Skrevet 7. februar 2007 Sambo ville klikka, han er SÅÅÅÅÅÅå homofob... ← En glimrende kvalitet. Og noe man også sier om menn som kanskje ikke er så sikre på sin egen seksualitet. Men fra spøk til alvor, jeg er langt i fra enig med Cognizance. Forskjellige mennesker har fjorskjellige drifter og behov, dette gjelder både kvinner og menn og er helt uavhengig av legning.
Aquila Skrevet 7. februar 2007 #14 Skrevet 7. februar 2007 Tro meg jeg er sikker! Men godt at vi er enige likevel
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. februar 2007 #15 Skrevet 7. februar 2007 Her er det også jeg som maser.... Mannen min klarer seg godt i en måned (ja - du leste riktig) uten sex... Frustrert jeg ?. Jepp Tar intiativet i ett sett... og han bare ler og sier "du tenker bare på pi**" mon tro hvorfor..
Gjest Bellatrix Skrevet 7. februar 2007 #16 Skrevet 7. februar 2007 Jeg tror at "menn" som ikke alltid er kåte egentlig er litt homo innerst inne. Skikkelig mannfolk er de ihvertfall ikke. ← Mener du at alle damer som ofte er kåte er lesbiske da?
Gjest Jest Skrevet 7. februar 2007 #17 Skrevet 7. februar 2007 Jeg tror at "menn" som ikke alltid er kåte egentlig er litt homo innerst inne. Skikkelig mannfolk er de ihvertfall ikke. ← Homofile menn er vel i gjennomsnitt betydelig mer seksuelt aktive og interesserte enn heterofile menn, så jeg tror det heller er omvendt.
Cognizance Skrevet 8. februar 2007 #18 Skrevet 8. februar 2007 Mener du at alle damer som ofte er kåte er lesbiske da? ← Nei, det fungerer ikke den veien, kvinner kan være mye kåte eller lite kåte og fremdeles være kvinner. Det er bare menn som trenger å være kåte på motsatt kjønn for å oppfylle kravene til kjønnsrolla si. Lite kåte homofobe menn er lite utro? Vel kansje nå, med kvinner. Det varer helt til de blir modne nok til at de finner ut at de egentlig liker å suge pikk, og legger ut profil på gaysir for diskrete treff med likesinnede.
Gjest Jest Skrevet 8. februar 2007 #19 Skrevet 8. februar 2007 Homofile menn er vel i gjennomsnitt betydelig mer seksuelt aktive og interesserte enn heterofile menn, så jeg tror det heller er omvendt. ← Lite kåte homofobe menn er lite utro? Vel kansje nå, med kvinner. Det varer helt til de blir modne nok til at de finner ut at de egentlig liker å suge pikk, og legger ut profil på gaysir for diskrete treff med likesinnede. ← Hvis det var meg du svarte, misforsto du meg. Jeg mener det er mer sannsynlig at svært kåte menn er homofile enn at lite kåte menn er det. Jeg opplever forøvrig deg som en som er svært usikker på sin seksualitet.
Gjest Bellatrix Skrevet 8. februar 2007 #20 Skrevet 8. februar 2007 Nei, det fungerer ikke den veien, kvinner kan være mye kåte eller lite kåte og fremdeles være kvinner. Det er bare menn som trenger å være kåte på motsatt kjønn for å oppfylle kravene til kjønnsrolla si. ← Aha! Så det er bare kvinner som kan være heterofile og ha ulike behov, mens heterofile menn er en homogen masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå