Gjest Silmarill Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 ..du lovte meg. Er den min nå.. ? ← Nei, nååååå blir jeg litt Jeg har skrevet 2 steder at du fortsatt er knekt! Du er knekt enda kjære deg James har overlatt riket til meg han skjønner du http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=250672 ← Sånn har dette utviklet seg! Silmarill Regina
Gjest Maxagaze Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Nei, nååååå blir jeg litt Jeg har skrevet 2 steder at du fortsatt er knekt! Sånn har dette utviklet seg! Silmarill Regina ← Beklager.. hadde ikke fått med meg dette. ..eh, går jeg opp i lønn da ?
Gjest Reven Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Ærede Silmarill Regina. På bakgrunn av den overhengende fare for at Knekt Maxagaze kan komme til å bli Knukket Maxagaze anbefaler jeg at hans lønn økes til 1 Atlantisdaler pr år. Ærbødigst Reven Klok
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Det burde vel stått ærede dronning. Siden jeg som var Kongen ga helle riket til henne.. Imperator James
Gjest Maxagaze Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Ærede Silmarill Regina. På bakgrunn av den overhengende fare for at Knekt Maxagaze kan komme til å bli Knukket Maxagaze anbefaler jeg at hans lønn økes til 1 Atlantisdaler pr år. Ærbødigst Reven Klok ← Æ vil ha uuuuføretrygd, ja. Æ livnære mæ av.. trygd ! Æ e så veldiveldi knukki..
Gjest Maksprell Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Æ vil ha uuuuføretrygd, ja. Æ livnære mæ av.. trygd ! Æ e så veldiveldi knukki.. ← Si meg,gjør de narr av trøndere??
Gjest Reven Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Det burde vel stått ærede dronning. Siden jeg som var Kongen ga helle riket til henne.. Imperator James ← Men det viste jo den ikke stakkaren, og nå... Nå er han helt knekt.
Gjest Silmarill Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Beklager.. hadde ikke fått med meg dette. ..eh, går jeg opp i lønn da ? ← Du er tilgitt, men la det ikke bli en vane! Lønnsforhøyelse blir ikke gitt til en som ikke visste at han var ansatt! S.R.
Gjest Silmarill Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 Ærede Silmarill Regina. På bakgrunn av den overhengende fare for at Knekt Maxagaze kan komme til å bli Knukket Maxagaze anbefaler jeg at hans lønn økes til 1 Atlantisdaler pr år. Ærbødigst Reven Klok ← Min kjære kloke rådgiver Reven - igjen takk for dine kloke ord! Jeg skal tenke på saken, og muligens blir det slik de hentyder S.R.
Gjest Maxagaze Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 Si meg,gjør de narr av trøndere?? ← Nei det var forsøk på å etterlikne "krøvel vellevold fra velle" som livnærte seg av trygd.. Ekstra Joker Nord.. Er ikke så lett å treffe dialekten i tekstform !
Gjest Silmarill Skrevet 5. februar 2007 #12 Skrevet 5. februar 2007 Men det viste jo den ikke stakkaren, og nå... Nå er han helt knekt. ← Kjære min kloke rådgiver Reven! Ved nærmere ettertanke og ditt siste innspill, må jeg si at lønnsforhøyelse er innvilget - da Maxagaze er gått fra knekt til helt knekt! S.R
Gjest Maxagaze Skrevet 5. februar 2007 #13 Skrevet 5. februar 2007 Min kjære kloke rådgiver Reven - igjen takk for dine kloke ord! Jeg skal tenke på saken, og muligens blir det slik de hentyder S.R. ← Jeg regner denne lønnsforhøyelsen som sykepenger, siden jeg jo.. beviselig.. er knukket. (Hva nå det måtte være)
Gjest Silmarill Skrevet 5. februar 2007 #14 Skrevet 5. februar 2007 Jeg regner denne lønnsforhøyelsen som sykepenger, siden jeg jo.. beviselig.. er knukket. (Hva nå det måtte være) ← Send inn årsak og grunn på min opprinnelige stabside - så ser jeg nøyere på det Maxagaze Siden ligger på Snikksnakk (????????)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå