krifos Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 (endret) Hei! Trenger litt hjelp. Er i full gang med bryllupsforberedelsene til bryllupet vårt i sommer. Synes utvalget av bryllupspynt er litt dårlig i Norge. Lurer derfor på om det er noen som har prøvd å bestille slikt fra utlandet, og som kan tipse meg om noen nettbutikker som er billig, bra og sikker? Det som jeg er på utkikk etter er bl.a. gaveesker, godter for å ha i gaveeskene, ris, tyllposer, røde roseblader i silke, silkebånd osv. Hilsen Kristine Endret 5. februar 2007 av krifos
*Emma* Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Åja!!! Jeg har kjøpt endel på Ebay - men der er det veldig variabelt hva de tari porto bla. Jeg bestilte endel ting fra denne butikken www.favorfrenzy.com og det kom fort. Dessuten var portoen billig - men kjøper du tunge ting blir den nok høyere. I "handlekurven" oppdaterer den hele tiden med hvor mye porto er ettersom du legger i flere ting. De har massevis av sånne ting som du nevner -billig!
krifos Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2007 Takk for tipset! skal sjekke den ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå