agbre Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Hei. Så på TV 2 Hjelper deg forrige uke og da testa de brødbakere. Har søkt på nettet og finner ikke Melissa brødbaker. Den vant testen. Noen som aner hvor jeg kan få tak i en slik??
Gjest sitrus Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har fått det for meg at Melissa er et merke de selger på Nille?
Gjest Reinholdt Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Hei. Så på TV 2 Hjelper deg forrige uke og da testa de brødbakere. Har søkt på nettet og finner ikke Melissa brødbaker. Den vant testen. Noen som aner hvor jeg kan få tak i en slik??
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Gå inn på nettauksjonen Gooba.no Fikk høyeste bud på kun 300kr , men med frakt og ekspedisjonsgebyr kom den på nærmere 500kr. Hilsen Reinholdt fra Narvik
Gjest Revenka Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Jeg kjøpte min fra Gooba (dvs jeg vant nettauksjonen). Jeg betalte vel ca 450, men jeg hentet den selv. Jeg er veldig fornøyd med den!!!
Gjest Gjest_gulli_* Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Hei. Så på TV 2 Hjelper deg forrige uke og da testa de brødbakere. Har søkt på nettet og finner ikke Melissa brødbaker. Den vant testen. Noen som aner hvor jeg kan få tak i en slik?? Den får du tak i på netthandelen. Synes at den ikke er så bra og ble meget skuffet over bakeresulatet.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Den får du tak i på netthandelen. Synes at den ikke er så bra og ble meget skuffet over bakeresulatet. hm, nå er det vel egentlig ikke akkurat denne jeg vil kommentere, dvs melissa, brødbakemaskin, men brødbakemaskiner generelt, min far og hans kone kjøpte en som de ikke fikk helt til å bruke, dvs de likte ikke resultatet, det endte opp med at jeg fikk den. jeg leste bruksanvisningen veldig godt og fikk kjempegodt luftig brød ut av den samme maskinen som min far og hans kone fikk harde mørke klumper ut av. dvs prøv noen ganger før du rydder den helt vekk, jeg var veldig fornøyd med deigen maskinen lagde, super god pizza deig og bolledeig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå