Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har fått masse fine linjer på kinnene som peker loddrett nedover. fra innerst i øyekroken (ved nesen) og ca til midt på øyet og ned. Hva tyder detet på? Dehydrering eller noe? Hva skal jeg gjøre for å forebygge dette? Er 31 år og vil ikke ha slike linjer som peker nedover på kinnene - verken nå eller senere *skremt*

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være dehydrering eller at fuktighetskremen du bruker ikke gir nok fukt - jeg har i hvert fall opplevd at huden plutselig ser mer linjete ut enn kort tid tidligere, særlig ved øynene og foran på kinnet/ved neserota. Problemet har løst seg om jeg har byttet krem eller smurt med mandelolje e.l i tillegg til kremen. Pass også på å drikke mye vann.

Skrevet
Det kan være dehydrering eller at fuktighetskremen du bruker ikke gir nok fukt - jeg har i hvert fall opplevd at huden plutselig ser mer linjete ut enn kort tid tidligere, særlig ved øynene og foran på kinnet/ved neserota. Problemet har løst seg om jeg har byttet krem eller smurt med mandelolje e.l i tillegg til kremen. Pass også på å drikke mye vann.

Jeg bruker SSC fra Dermalogica og smører med enten Lotus eller Santalolje (hvis jeg er tørr) under kremen på natta. bruker også facial lotion fra MD. Burde jeg brukt noe annet? greia er at jeg kan få litt uren hud i det området (sprer seg fra nesa) også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...