Koriander Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Min bestemte treåring har for lenge siden besluttet at hun skal være bamsemor i barnehagens karneval. Jeg har vridd hodet i lang tid, og nå begynner det virkelig å haste med å finne kostyme.. Teorier som brun strømpebukse og genser med brune ører er testet og forkastet av prinsessen... her er det kun "ekte", lodden bamsepels som gjelder. Jeg er elendig til å sy, så det bør være et ferdig kostyme. Hvor i all verden får man tak i noe slikt i Oslo-området?
Dizzy Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Mener at det var bamsekostyme i reklamebladet fra Ringo...men er ikke helt sikker.
Laban75 Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 De har mye fint karnevalsutstyr på Festmagasinet. Det ligger i Prinsensgate i Oslo. Der har de sikkert bamseutstyr også. Du kan jo ringe og spørre iallefall? Kjøpte flott karnevalsutstyr der i fjor.
Kosejenta Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Jeg kjøpte løvedrakt til gullet på Toys r Us på Alnabru i fjor. Skikkelig kul og søt, mener de hadde en bamsedrakt å, men er ikke sikker...De haddde i allfall et veldig bra utvalg og de kostet ikke skjorta heller...Den jeg kjøpte kostet ikke mer enn 120,-. Tenkte selv å ta en tur dit nå som han skal på karnevall igjen. Bare vær obs på at størrelsene er små, jeg kjøpte 92 til ham(han var da nett fylt 2) og den satt trangt over rompa.....
Koriander Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2007 Takk for gode tips! Jeg kikket litt rundt omkring før jul, men da fant jeg ingenting. Men det er klar, utkledningsutstyr er sikkert sesongvare det også! Festmagasinet hadde jeg jo helt glemt at fantes.. altfor lenge siden jeg har kledt meg ut, forstår jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå