Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 I dag ble jeg dypt krenket. En kvinne kom til og begynte og flørte Uten at jeg hadde gitt henne tilatelse til dette. Hvilken frekhet.
Gjest Tweetypie Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Huff huff - du har min dypeste medfølelse.
Gjest beekeeper Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Dakaar... Jeg skal aldri prøve meg på deg jeg, så kan du ivertfall bruke det som en trøst!
Amanlis Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Huff, dette er rett og slett frekt. Makan!!
Gjest Fjellsippa Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Kanskje hun bare tok feil av deg og en annen. Hun hadde sikkert glemt brillene. Så ikke ta det så tungt du.
Gjest Gjest 1 Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Det er mange kvinner nå til dags som er svært nærsynte så en trenger ikke ta det tungt. Hun tok helt sikkert feil av deg og en annen.
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 hadde det vært første gangen denne krenkelse hadde forekommet fra denne kvinne. Så kanskje men dette er sikkert 10 gangen hun har begynt og flørte med meg. Uten min tilatelse
Gjest Fjellsippa Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 hadde det vært første gangen denne krenkelse hadde forekommet fra denne kvinne. Så kanskje men dette er sikkert 10 gangen hun har begynt og flørte med meg. Uten min tilatelse ← Uff da. Kanskje førerhunden hennes liker lukta av deg. Du får kaste en pinne neste gang. Så forsvinner de vel.
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 (endret) Uff da. Kanskje førerhunden hennes liker lukta av deg. Du får kaste en pinne neste gang. Så forsvinner de vel. ← Jeg tror heller jeg løper skrikende vekk med armende flagrende i været mens jeg roper. JENTE LUS NEEEEEEEEEEEEEEEEEI. Endret 5. februar 2007 av Keiser James
Gjest Silmarill Skrevet 5. februar 2007 #12 Skrevet 5. februar 2007 hadde det vært første gangen denne krenkelse hadde forekommet fra denne kvinne. Så kanskje men dette er sikkert 10 gangen hun har begynt og flørte med meg. Uten min tilatelse ← Det var jo en smule frekt ja, men en viss mengde begjær er det eneste som gjør livet verdt å leve, og begeistring er menneskers daglige brød, mens skepsis er alderens daglige vin. Vær alltid venner med de mennesker du møter på din veg oppover, det er de samme menneskene du møter på veg ned igjen. En gang følte jeg meg ydmyket og var det i hele fjorten dager, men ingen la merke til det.
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2007 #13 Skrevet 5. februar 2007 . Vær alltid venner med de mennesker du møter på din veg oppover, det er de samme menneskene du møter på veg ned igjen. ← Den russiske tsaren Aleksander 2 ( 1818-1881 ) regjerte ( 1855-1881 ) sa faktisk noe lignende da han oppløste livegenskapen i 1861. Ikke helt det samme men ikke så langt i fra
Gjest Fjellsippa Skrevet 5. februar 2007 #14 Skrevet 5. februar 2007 Jeg tror heller jeg løper skrikende vekk med armende flagrende i været mens jeg roper. JENTE LUS NEEEEEEEEEEEEEEEEEI. ← Vet du ikke at du aldri skal løpe fra en hund for da følger den etter?
Gjest Silmarill Skrevet 5. februar 2007 #15 Skrevet 5. februar 2007 Den russiske tsaren Aleksander 2 ( 1818-1881 ) regjerte ( 1855-1881 ) sa faktisk noe lignende da han oppløste livegenskapen i 1861. Ikke helt det samme men ikke så langt i fra ← ....du vet vel, oss Kongelige imellom
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2007 #16 Skrevet 6. februar 2007 ....du vet vel, oss Kongelige imellom ← Nå vel du er tross alt bare kongelig fordi jeg ga deg rike. Du hadde jo enda vært min hestepasser om du ikke hadde fått passe det og så overta det.
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2007 #17 Skrevet 7. februar 2007 (endret) tgrase Endret 7. februar 2007 av Cedric Rueben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå