Gjest Deception Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Mellom 1 og 2 cm pr. måned, og raskere om sommeren enn om vinteren. Det er genetisk betinget, og fint lite du kan gjøre noe for å endre (i motsetning til hva selgere av div. kosttilskudd vil lure oss til å tro).
Rexina Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Det vokser også fortere hvis du spiser B-vitamin..
Gjest gloria Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 hah,da får nok jeg mye b-vitaminer i meg. håret mitt vokser 2-3 cm i mnd..plagsomt og dyrt
Rexina Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Så stuss deg selv da Har du langt hår er det overhodet ikke noe problem. Du tar bare en kam, og drara den gjennom håret og ned til tuppene og klipper rett over, eller så kan du ta saksa og klippe oppover. Da blir det ikke helt rett mnen mer naturlig. Jeg er ikke frisør eller noe, men har klipet meg selv i snart 2 år, og mange av venninne mine gjør det også. Jeg har pent hår og alle tror det er klippet hos frisør
Gjenglemt sykkellås Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 De sa på NRK-programmet Kroppen, som varer i en halvtime, i går noe sånt som at "mens du har sett på dette programmet, har håret ditt til sammen vokst fem meter".
Rexina Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 (endret) Kan jo hende de mente at hvis man plusser sammen alt som ALLE hårstrå på hodet vokser i løpet av en halv time, så blir det 5 meter da. Det er jo sykt mange hårstrå på hodet og hvis hver av de vokser noen millimeter.. Endret 7. februar 2007 av Rexina
Gjenglemt sykkellås Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 Ja, det var det programmet mente, Rexina. Jeg forklarte sikkert litt dårlig. Men jeg synes det er å tenke på for det. Man skulle nesten tro at hodet kjente vekten av fem meter lenger hår (til sammen) i halvtimen liksom. Tenk hvor mye hår det er på et døgn!
Gjenglemt sykkellås Skrevet 7. februar 2007 #12 Skrevet 7. februar 2007 Dere burde se det programmet. (Tirsdager på NRK1), det ligger på nett-tv. Episoden som gikk i går handlet om hud og hår. http://www.nrk.no/programmer/sider/kroppen/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå