Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye vokser håret i mnd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Mellom 1 og 2 cm pr. måned, og raskere om sommeren enn om vinteren. Det er genetisk betinget, og fint lite du kan gjøre noe for å endre (i motsetning til hva selgere av div. kosttilskudd vil lure oss til å tro).

Skrevet

Takk skal du ha =)

Skrevet

Det vokser også fortere hvis du spiser B-vitamin..

Skrevet

hah,da får nok jeg mye b-vitaminer i meg. håret mitt vokser 2-3 cm i mnd..plagsomt og dyrt

Skrevet

Så stuss deg selv da :) Har du langt hår er det overhodet ikke noe problem. Du tar bare en kam, og drara den gjennom håret og ned til tuppene og klipper rett over, eller så kan du ta saksa og klippe oppover. Da blir det ikke helt rett mnen mer naturlig.

Jeg er ikke frisør eller noe, men har klipet meg selv i snart 2 år, og mange av venninne mine gjør det også. Jeg har pent hår og alle tror det er klippet hos frisør :)

Skrevet

De sa på NRK-programmet Kroppen, som varer i en halvtime, i går noe sånt som at "mens du har sett på dette programmet, har håret ditt til sammen vokst fem meter".

:overrasket::ler:

Skrevet (endret)

Kan jo hende de mente at hvis man plusser sammen alt som ALLE hårstrå på hodet vokser i løpet av en halv time, så blir det 5 meter da.

Det er jo sykt mange hårstrå på hodet og hvis hver av de vokser noen millimeter..

Endret av Rexina
Skrevet

Ja, det var det programmet mente, Rexina. Jeg forklarte sikkert litt dårlig. Men jeg synes det er :overrasket: å tenke på for det. Man skulle nesten tro at hodet kjente vekten av fem meter lenger hår (til sammen) i halvtimen liksom.

Tenk hvor mye hår det er på et døgn!

Skrevet
:overrasket: hvis det stemmer...syyykt :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...