Gjest Zalomine Skrevet 22. februar 2003 #41 Del Skrevet 22. februar 2003 Grøt som lunsj (sen lunsj, men vi sov da lenge, så alle måltider er jo "utsatt" noen timer..) her, og pizza nå hvert øyeblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 22. februar 2003 #42 Del Skrevet 22. februar 2003 idag skal vi ha ris med kyllingfilet (til meg) og biff (til ham) med pepperfløtesaus.... og den pepperfløtesausen smakte nesten presis som béarnaisesaus så da ble jeg glad :D og idag hadde vi det samme som igår men da med karrisaus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 23. februar 2003 #43 Del Skrevet 23. februar 2003 I dag er det søndag, og det blir ikke hjemmelaget søndagsmiddag. Vi skal ut å spise på en trivelig restaurant som også er ok for ungene ! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 23. februar 2003 #44 Del Skrevet 23. februar 2003 Pastasalat med kylling. Jeg har nettopp stekt kyllingen, den står i kjøleskapet i småbiter og blir kald mens vi går oss en lang tur i det nydelige været, og så skal vi lage middagen ferdig når vi kommer tilbake. Matlyst får man av å gå tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 23. februar 2003 #45 Del Skrevet 23. februar 2003 I dag blir det å ta det som jeg kan finne i fryser og kjøleskap, antakelig blir det kyllingfilét, soppsaus og pasta. Det er jo godt det, da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 24. februar 2003 #46 Del Skrevet 24. februar 2003 I dag skal vi for første gang så vidt jeg kan huske, ha en "en til meg, og en annen til han" middag. Nei, når jeg tenker meg om, så har vi gjort akkurat dette en gang før. Han skal ha seibiff med løk og poteter og remulade, og alle sånne der ting, mens jeg skal ha fiskepinner (og nudler). Jeg liker ikke fisk, grunnleggende liker det ikke. Og i alle fall ikke sei, og i alle fall ikke en frossen seibiff fra frysedisken, i en papp-pakke. Så jeg spiser fiskepinner (nei, frytyrstekte torskepinner, ikke det som heter "fiskepinner", for de er basert på nettopp sei) Jaja, mat blir det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå