Gå til innhold

Middag i dag?

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Zalomine

I dag skal min samboer lage pannekaker til oss. Men først skal vi gå oss en liten tur i frisk luft og skaffe masse matlyst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag lager sambo middag (han meldte seg frivillig på et tidligere tidspunkt). Han er ikke så dreven på kjøkkenet, så jeg har kjøpt spaghetti, kjøttdeig og Dolmio på glass... og fersk loff.

DET burde han greie!

Eller??? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Det burde han.

Jeg har en samboer som liker å "eksperimentere" på kjøkkenet jeg da, så så "enkel" mat lager han somregel ikke. Må få putte noe mer spennende i kjøttdeigen i det minste. Hermetiske tomater. Karri. Eller chillikrydder.. Ja, han liker å prøve stadig nye ting (ikke alt er like godt da...)

Men i dag skal han etter planen lage helt "kjedelige" pannekaker. Jeg venter enda på at han skal gå igang da. (Vi har gått tur, friskt og fint, men vi gikk innom en butikk, så det ble ikke helt sånn "bare tur")

(men NÅ gikk han på kjøkkenet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det spaghetti og kjøttdeig, som er blitt en fredagsvane her i gården. Aldri en fredag uten..... (?)

Det er jo veldig godt da, når man får lagt inn noen personlige vrier... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Her var planen fisk (som jeg definitivt ikke liker, og jeg haded små håp om å slippe unna med fiskepinner for min del)

Men planene ble endret, vi skal ut og spise sammen med mange andre (ei som nettopp har hatt bursdag)

Jeg sa gledesstrålende ja jeg, syntes det hørtes kjekt ut. Etterpå kom jeg på at jeg er jo så sinnsykt kresen at alle mine venner pleier le av meg når vi spiser ute. Det skal bli festlig sammen med 10-12 folk hvor jeg ikke har truffet de fleste før.... Satse på å bestille noe meget "trygt" (vi skal heldigvis ikke på kinaresturant, eller noe slikt skummelt) og håpe at ingen legger så mye merke til meg?

Vel, kjekt er det jo i alle fall. Dessuten har vi vært sammen i 20 måender i dag, så det kan vi feire litt helt for oss selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg rett på trening etter jobb, så da har sambis middag klar når jeg kommer hjem.....tror d blir stek av et el. annet slag, røstipoteter og aspargesbønner...Ihvertfall no lettvint å stelle istand. Broren hans kommer på middag, og så skal vi spille elektronisk Dart, Nintendo, Geografispill og ha d skikkelig gøy....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kyllinglår, jasminris, pommes frites, bernaisesaus, brokkoli og ovnsstekte tomater. Tomater er det beste jeg vet.

(Bare løgn! Sjokolade er det beste jeg vet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så kjedelig å lage mat når man bare er én...

I dag blir det hamburgere med pasta og ostesaus til pastaen. Hvis jeg da ikke blir mett av alt det popcornet som jeg dytter i meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Idag gikk jeg innom Làmore og snuppet pizza av guttene som jobber der.

De er utrolige gode kompiser som hjelper Sadie sin med mat når hun er blakk og sulten-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...