Gjest Zalomine Skrevet 20. februar 2003 #21 Del Skrevet 20. februar 2003 I dag skal min samboer lage pannekaker til oss. Men først skal vi gå oss en liten tur i frisk luft og skaffe masse matlyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. februar 2003 #22 Del Skrevet 20. februar 2003 I dag lager sambo middag (han meldte seg frivillig på et tidligere tidspunkt). Han er ikke så dreven på kjøkkenet, så jeg har kjøpt spaghetti, kjøttdeig og Dolmio på glass... og fersk loff. DET burde han greie! Eller??? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 20. februar 2003 #23 Del Skrevet 20. februar 2003 Det burde han. Jeg har en samboer som liker å "eksperimentere" på kjøkkenet jeg da, så så "enkel" mat lager han somregel ikke. Må få putte noe mer spennende i kjøttdeigen i det minste. Hermetiske tomater. Karri. Eller chillikrydder.. Ja, han liker å prøve stadig nye ting (ikke alt er like godt da...) Men i dag skal han etter planen lage helt "kjedelige" pannekaker. Jeg venter enda på at han skal gå igang da. (Vi har gått tur, friskt og fint, men vi gikk innom en butikk, så det ble ikke helt sånn "bare tur") (men NÅ gikk han på kjøkkenet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 20. februar 2003 #24 Del Skrevet 20. februar 2003 idag hadde vi babi pangang med ris nam nam! men ajam pangang er mye bedre da kylling er mitt yndlingskjøtt og babi er gris... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 20. februar 2003 #25 Del Skrevet 20. februar 2003 Til Lislen. Det er Malaysisk mat ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 20. februar 2003 #26 Del Skrevet 20. februar 2003 Fiskeboller i karrisaus m gulrøtter, mandelpoteter og sprøstekt bacon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 20. februar 2003 #27 Del Skrevet 20. februar 2003 Til Lislen. Det er Malaysisk mat ikke sant? ja jeg tror det! eller indonesisk! slik mat er uansett meget populært her nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 20. februar 2003 #28 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg hadde knekkebrød med gulost, og ikke noe mer. Er litt småkvalm og orket ikke noe mektig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 21. februar 2003 #29 Del Skrevet 21. februar 2003 I dag er det spaghetti og kjøttdeig, som er blitt en fredagsvane her i gården. Aldri en fredag uten..... (?) Det er jo veldig godt da, når man får lagt inn noen personlige vrier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 21. februar 2003 #30 Del Skrevet 21. februar 2003 Her var planen fisk (som jeg definitivt ikke liker, og jeg haded små håp om å slippe unna med fiskepinner for min del) Men planene ble endret, vi skal ut og spise sammen med mange andre (ei som nettopp har hatt bursdag) Jeg sa gledesstrålende ja jeg, syntes det hørtes kjekt ut. Etterpå kom jeg på at jeg er jo så sinnsykt kresen at alle mine venner pleier le av meg når vi spiser ute. Det skal bli festlig sammen med 10-12 folk hvor jeg ikke har truffet de fleste før.... Satse på å bestille noe meget "trygt" (vi skal heldigvis ikke på kinaresturant, eller noe slikt skummelt) og håpe at ingen legger så mye merke til meg? Vel, kjekt er det jo i alle fall. Dessuten har vi vært sammen i 20 måender i dag, så det kan vi feire litt helt for oss selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 21. februar 2003 #31 Del Skrevet 21. februar 2003 Idag skal jeg rett på trening etter jobb, så da har sambis middag klar når jeg kommer hjem.....tror d blir stek av et el. annet slag, røstipoteter og aspargesbønner...Ihvertfall no lettvint å stelle istand. Broren hans kommer på middag, og så skal vi spille elektronisk Dart, Nintendo, Geografispill og ha d skikkelig gøy.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. februar 2003 #32 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg skal lage en gryte med fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 21. februar 2003 #33 Del Skrevet 21. februar 2003 idag skal vi ha ris med kyllingfilet (til meg) og biff (til ham) med pepperfløtesaus.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 21. februar 2003 #34 Del Skrevet 21. februar 2003 I dag blir det grillet kylling og ris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 21. februar 2003 #35 Del Skrevet 21. februar 2003 I dag blir det indrefilet med champigon, brokkoli, slottspoteter og soppsaus. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. februar 2003 #36 Del Skrevet 21. februar 2003 Kyllinglår, jasminris, pommes frites, bernaisesaus, brokkoli og ovnsstekte tomater. Tomater er det beste jeg vet. (Bare løgn! Sjokolade er det beste jeg vet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 21. februar 2003 #37 Del Skrevet 21. februar 2003 Er så kjedelig å lage mat når man bare er én... I dag blir det hamburgere med pasta og ostesaus til pastaen. Hvis jeg da ikke blir mett av alt det popcornet som jeg dytter i meg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. februar 2003 #38 Del Skrevet 21. februar 2003 Idag gikk jeg innom Làmore og snuppet pizza av guttene som jobber der. De er utrolige gode kompiser som hjelper Sadie sin med mat når hun er blakk og sulten- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. februar 2003 #39 Del Skrevet 22. februar 2003 Ikveld blir d ost og røvvin foran glaneboksen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 22. februar 2003 #40 Del Skrevet 22. februar 2003 Grøt til middag, og innbakt kylling mm til kveldskosen + rødvin da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå