Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2003 #1 Del Skrevet 19. februar 2003 Synes sånne tråder er underholdende, pluss at man kan bli litt inspirert - og det trenger i alle fall jeg! Litt slunken lommebok om dagen så i dag blir det tomatsuppe fra toro, med masse pastaskruer oppi, pølsebiter, litt chili, masse grovkvernet pepper, revet ost på toppen og hjemmebakte rundstykker fra frysen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 19. februar 2003 #2 Del Skrevet 19. februar 2003 Vi skal ha reker!!! Litt dyrt for vanlig hverdagsmiddag, men vi har litt å feire i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 19. februar 2003 #3 Del Skrevet 19. februar 2003 I dag skal det være enkelt for mamma skal ha med barna på trening...vi skal ha spaghetti og kjøttdeig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 19. februar 2003 #4 Del Skrevet 19. februar 2003 Fiskeboller i karrisaus og stekt bacon + kokte gulrøtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. februar 2003 #5 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg skal enten lage tomatsuppe og pannekaker eller pølser med hjemmelaget potetstappe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 19. februar 2003 #6 Del Skrevet 19. februar 2003 Karbonader fra fryseren var planen. Med ris eller pasta, avhengig av inspirasjonen. Og litt salat. Det hele skal ikke serveres før nærmere 8 da min samboer jobber sent (men begynte ikke før 12 da). Egentig fikk jeg lyst på pannekaker også, men jeg føler ikke at pannekaker "passer" så sent på kvelden. Så det blir nok i morgen det. Nå må jeg bare finne på noe jeg kan spise mellom nå og middag, for det kan bli lenge å vente. Innbiller meg at jeg må handle da, for det viste seg at begge trudde den andre kjøpte brød i dag. Så da er det tomt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 19. februar 2003 #7 Del Skrevet 19. februar 2003 I dag blir det ikke middagsmat, men varme baguetter med roastbiff og diverse tilbehør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anine Skrevet 19. februar 2003 #8 Del Skrevet 19. februar 2003 Idag blir det hjemmelaget brun lapskaus med flatbrød til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. februar 2003 #9 Del Skrevet 19. februar 2003 Tja, jeg lurer enda på hva det blir til. Vi har rester fra både pinnekjøtt og spagetti- men jeg lurer på om vi skal kjøpe oss en pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 19. februar 2003 #10 Del Skrevet 19. februar 2003 Tja, jeg lurer enda på hva det blir til. Vi har rester fra både pinnekjøtt og spagetti- men jeg lurer på om vi skal kjøpe oss en pizza Åååh.. Kan ikke jeg få komme og spise opp restene av pinnekjøttet? *sukk* Det hørtes GODT ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. februar 2003 #11 Del Skrevet 19. februar 2003 Åååh.. Kan ikke jeg få komme og spise opp restene av pinnekjøttet? *sukk* Det hørtes GODT ut! Det var nydelig. Vi laget til 3 kilo og det er en del igjen, så bare kom å spis jordbær P.s har bestillt pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 19. februar 2003 #12 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg skal ut og spise, så da får resten av familien pølser og potetmos, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. februar 2003 #13 Del Skrevet 19. februar 2003 Pasta Carbonara med bacon og rosmarin-brød mens jeg ser Friends på DVD. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. februar 2003 #14 Del Skrevet 19. februar 2003 Da jeg kom hjem fra trening kl åtte hadde sambis laget pastarør m skinke, erter, egg/fløtesaus og parmesan.......uhmmmm Spiste mer enn jeg har godt av! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 19. februar 2003 #15 Del Skrevet 19. februar 2003 I dag har vi vært hos mine foreldre, og der disket mor opp med elgstek!! Nam, nam det gjorde godt i magen!!! I morgen skal vi jobbe litt i huset vårt, derfor blir det en enkel gryterett til de flittige arbeiderne som vi er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 19. februar 2003 #16 Del Skrevet 19. februar 2003 Her i huset var det hjemmelaget fiskegrateng på menyen i dag, tipper det blir rester i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 20. februar 2003 #17 Del Skrevet 20. februar 2003 INDISK!! Har fått dilla på det i det siste så i går lagde jeg en nyyydelig indisk lammekarri, Dal, Raita, ris og Nan -så i dag blir de rester (jeg gleder meg allerede!) Det er bare så synd at det tar altfor lang tid å lage når man ikke har fri I morgen blir det hjemmelaget lasanje som er ferdiglaget i fryseren -det er vel så enkelt som det kan få blitt -med en god salat til, og balsamico/olje-dressing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 20. februar 2003 #18 Del Skrevet 20. februar 2003 I dag hadde vi kjøttkaker i brun saus, poteter og kokte gulrøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. februar 2003 #19 Del Skrevet 20. februar 2003 Vel vel, i går bestilte vi pizza, så i dag må vi spise opp pinnekjøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 20. februar 2003 #20 Del Skrevet 20. februar 2003 hmmm..... er mat-lat i dag og kommer til å jobbe lenge, så det blir vel til at jeg ringer village tandoori og ber dem lage klar en chilli-kylling med nan til som jeg henter på vei hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå