Gå til innhold

Middag i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes sånne tråder er underholdende, pluss at man kan bli litt inspirert - og det trenger i alle fall jeg!:)

Litt slunken lommebok om dagen så i dag blir det tomatsuppe fra toro, med masse pastaskruer oppi, pølsebiter, litt chili, masse grovkvernet pepper, revet ost på toppen og hjemmebakte rundstykker fra frysen....

Skrevet

Vi skal ha reker!!! Litt dyrt for vanlig hverdagsmiddag, men vi har litt å feire i dag.

Skrevet

I dag skal det være enkelt for mamma skal ha med barna på trening...vi skal ha spaghetti og kjøttdeig... :)

Skrevet

Fiskeboller i karrisaus og stekt bacon + kokte gulrøtter :)

Skrevet

Jeg skal enten lage tomatsuppe og pannekaker eller pølser med hjemmelaget potetstappe.

Gjest Zalomine
Skrevet

Karbonader fra fryseren var planen. Med ris eller pasta, avhengig av inspirasjonen. Og litt salat. Det hele skal ikke serveres før nærmere 8 da min samboer jobber sent (men begynte ikke før 12 da).

Egentig fikk jeg lyst på pannekaker også, men jeg føler ikke at pannekaker "passer" så sent på kvelden. Så det blir nok i morgen det.

Nå må jeg bare finne på noe jeg kan spise mellom nå og middag, for det kan bli lenge å vente. Innbiller meg at jeg må handle da, for det viste seg at begge trudde den andre kjøpte brød i dag. Så da er det tomt....

Skrevet

I dag blir det ikke middagsmat, men varme baguetter med roastbiff og diverse tilbehør.

Skrevet

Idag blir det hjemmelaget brun lapskaus med flatbrød til.

Skrevet

Tja, jeg lurer enda på hva det blir til. Vi har rester fra både pinnekjøtt og spagetti- men jeg lurer på om vi skal kjøpe oss en pizza :wink:

Skrevet
Tja, jeg lurer enda på hva det blir til. Vi har rester fra både pinnekjøtt og spagetti- men jeg lurer på om vi skal kjøpe oss en pizza :wink:

Åååh.. Kan ikke jeg få komme og spise opp restene av pinnekjøttet? *sukk* Det hørtes GODT ut!

Skrevet

Åååh.. Kan ikke jeg få komme og spise opp restene av pinnekjøttet? *sukk* Det hørtes GODT ut!

Det var nydelig. Vi laget til 3 kilo og det er en del igjen, så bare kom å spis jordbær :wink:

P.s har bestillt pizza :wink:

Gjest Cruella
Skrevet

Jeg skal ut og spise, så da får resten av familien pølser og potetmos, hehe.

:sjarmor:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Pasta Carbonara med bacon og rosmarin-brød mens jeg ser Friends på DVD.

Milla

Skrevet

Da jeg kom hjem fra trening kl åtte hadde sambis laget pastarør m skinke, erter, egg/fløtesaus og parmesan.......uhmmmm

Spiste mer enn jeg har godt av! :o

Skrevet

I dag har vi vært hos mine foreldre, og der disket mor opp med elgstek!! Nam, nam det gjorde godt i magen!!!

I morgen skal vi jobbe litt i huset vårt, derfor blir det en enkel gryterett til de flittige arbeiderne som vi er..

Skrevet

Her i huset var det hjemmelaget fiskegrateng på menyen i dag, tipper det blir rester i morgen.

Skrevet

INDISK!! :Nikke:

Har fått dilla på det i det siste :ler: så i går lagde jeg en nyyydelig indisk lammekarri, Dal, Raita, ris og Nan -så i dag blir de rester (jeg gleder meg allerede!)

Det er bare så synd at det tar altfor lang tid å lage når man ikke har fri :(

I morgen blir det hjemmelaget lasanje som er ferdiglaget i fryseren -det er vel så enkelt som det kan få blitt :wink: -med en god salat til, og balsamico/olje-dressing

Skrevet

I dag hadde vi kjøttkaker i brun saus, poteter og kokte gulrøtter.

Skrevet

Vel vel, i går bestilte vi pizza, så i dag må vi spise opp pinnekjøttet :lol:

Skrevet

hmmm..... er mat-lat i dag og kommer til å jobbe lenge, så det blir vel til at jeg ringer village tandoori og ber dem lage klar en chilli-kylling med nan til som jeg henter på vei hjem :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...