Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare 22 år, men synes annsiktet mitt begynner å se gammelt ut. Uten sminke ser jeg rett og slett grusom ut! Ringer rundt øynene, småkviser i panna. Vil ha et glatt, rent annsikt, men hvordan?

Når begynte du å merke alderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 23..merket vel for noen år siden at gløden og spensten i huden ikke er den samme. Botox og ansiktsløftning blir min løsning etterhvert. I mellomtiden er jeg meget nøye med rens, make up o.l.

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg er 28 og merker ingenting til alderen. Har ikke rynker under øynene eller noenting. Folk flest tror jeg er 18 da. :) Har brukt øyekrem siden jeg var 24 eller noe sånt.

Gjest Vidvandre
Skrevet

Jeg ser også temmelig sliten ut i fjeset, smrynker rundt øynene og i pannen, småkviser og arr her og der og mørk under øynene. Og jeg er bare 20! Men føler meg mye friskere i fjeset hvis jeg er ute i frisk luft og beveger meg.

Skrevet

Jeg ser jo at huden ikke er like spenstig som da jeg var 18, men jeg har ingen rynker, usynlige porer og glatt hud (jeg fyller 38 i år). Mørke ringer under øynene har jeg alltid hatt. Har ikke fått det helt store sjokket når det gjelder aldring så langt.

Har pleiet huden siden jeg var 13-14 år, men jeg tror mye skyldes gode gener.

Skrevet
Jeg ser jo at huden ikke er like spenstig som da jeg var 18, men jeg har ingen rynker, usynlige porer og glatt hud (jeg fyller 38 i år). Mørke ringer under øynene har jeg alltid hatt. Har ikke fått det helt store sjokket når det gjelder aldring så langt.

Har pleiet huden siden jeg var 13-14 år, men jeg tror mye skyldes gode gener.

Samme her, er litt yngre, da, men det er mest spenstigheten og "fyllet" i huden som er dårligere enn før. Har vel også pleiet huden fra omtrent samme alder, men noe har sikkert virket litt mot sin hensikt (uttørkende vask mot kviser o.l). Tror også mye skyldes gener - ei venninne av meg har f eks "alltid" hatt ringer under øynene selv om hun er nærmest perfekt i huden ellers, resten at man ikke utsetter seg for for mye soling, usunt kosthold/feilernæring og røyking. God hudpleie hjelper endel for å få huden til å se jevn ut, synes jeg, men tror ikke på noen særlig gevinst angående alderdomsutsetting.

Skrevet

Jeg er 23, men huden ha mer glød nå enn noen sinne :) Tror produktene er med å hjelpe litt men.. :ler: Jeg har alltid tatt godt vare på huden min, tror gode hudprodukter sammen med det å drikke mye vann, og å passe på å ta av sminken hver kveld, rense osv har mye å si. Føler jeg at huden er grå noen ganger, hjelper det med serum og andre "mirakel kremer" som feks Clarins flash beauty balm! Elsker den :)

Skrevet

Huff, jeg blir helt skremt av dere jeg .. dere kan da vel ikke for alvor mene at dere begynner å se gamle ut i en alder av 20 år ...?

Skrevet
Huff, jeg blir helt skremt av dere jeg .. dere kan da vel ikke for alvor mene at dere begynner å se gamle ut i en alder av 20 år ...?

Dessverre..naturens gang det, jeg ser ikke noe poeng i og fornekte sannheten :sminkedokke:

Gjest koffeine
Skrevet

Syntes også jeg begynte å se "gammel" ut da jeg var 22-23. Dvs. at jeg begynte å få litt små rynker under øynene osv. Nå er jeg 26 og synes ikke det har blitt værre. Man kan jo få en smule angst av at man ser at tiden går sin gang, men jeg må innrømme at jeg synes litt rynker er pent. Så lenge man ser sunn og frisk ut da. Glad jeg ikke ser ut som en baby lengre :)

Skrevet

Nei, nå må dere gi dere - dere er jo bare ungdommer! Dere skal da ikke se ut som barn. På alderen deres streifet ikke tanken meg en gang. Neida, ta det med ro, dere trenger ikke bekymre dere på maaange år ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...