Gå til innhold

Barbering

Gjest Gjest_lurer_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet

Lurer litt hva dere tenker rundt barbering av musa når dere drar på byen eller på date med en som ikke har sett den ennå? Liker selv å være helt glatt, men har nylig blitt singel og synes kanskje det er litt dristig å være helt glatt første gang. Noen som har noen tanker rundt dette, eventuelt noen guttereaksjoner å dele. Hva synes dere gutter? Litt for offensivt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil være velstelt når jeg drar ut, uansett om det er bytur eller date. da kommer vel barbering av alt under det tror jeg. tenker ikke spesielt på om jeg skal være med noen hjem, mer for min egen følelse. men er jo greit å vite at man er glatt da, en bekymring mindre.

Gjest Gjest_Hans_*
Skrevet

Absolutt ikke for offensivt. Bare det at jeg liker en dott...og synes det er sexy.

Klarer ikke sånn "småjentelook" (dette utsagnet skaper sikkert bråk her inne, men det er nå min smak)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg barberer meg for meg selv, singel eller i forhold.

Skrevet

Når du først ligger der med beina i været og nakent kjønn så tenker vel gjerne ikke parteren på om du har barbert deg for "offensivt" ?

Med mindre du går rundt og proklamerer det før du har tatt av deg trusa da :ler:

Gjest Vidvandre
Skrevet

Barberer bikinilinja så det ser velstelt ut, men tar ikke alt. Men det er ikke fordi jeg er redd for hva andre syntes, men fordi jeg ikke trives som glattbarbert og syntes ikke det er fint selv.

Gjør det som er naturlig for deg ;)

Skrevet

Jeg barberer meg alltid, og det har ingenting med at jeg skal noe eller ikke.

Det har med velbehag å gjøre, og jeg har gjort det siden jeg var ca 25.

Jeg gjorde det da jeg var alene og har gjort det i forhold.

Kona har knapt sett meg annet enn glattbarbert.

For oss er det naturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...