Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Oppdaget plutselig at samboer har registrert seg på et sted som heter Biip.no. Det står at det er en plass for dating, bilder, chat osv...jeg fikk inntrykk av at det er et sted hvor single mennesker registrerer seg for å flørte, eller?
punktom Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Dette så da ut som en helt ordinær sms-chat-whatever side på nett. Det er vel like stor sannsynlighet for at folk er der for å flørte som folk som er på internett er på nettet for å flørte.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Har ikke vært inne på siden. Men vet om folk som er i faste forhold hvor begge er registrert. De mener det er en ok plass å holde kontakten med kjente. Ser ikke noe problem i å være registrert på en slik side. Husk at selv om en gutt snakker med en jente så betyr det ikke at hans eneste mål er å se henne naken.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har venner (gifte) som er registrert der for å kunne sende gratis sms'er derifra. Tror ikke noen av desse er ute etter å flørte.
Gjest Pax Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Jeg er registrert der, bruker siden til å sende gratis sms. Kun det. Siden virker ganske fjortis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå