Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i går og fikk resept på en krem for kviser...Skinoren...

Har hatt kviser siden jeg var 13 (20 år... :roll: )....og er drittlei....

Har ikke veldig mye...men det øker alltid på ca. 1 uke før mensen....(tydelig at årsaken er hormonell)...

Har hjulpet litt at jeg begynte på Yasmin-pillene..

Er det noen som har prøvd denne kremen?...og hvilke erfaringer har dere?

Den skal virke ved at den hindrer vekst av bakterier..og normaliserer øvre hudlag slik at hudormer ikke utvikles...

Jeg er alltid veldig skeptisk til denne typen kremer i ansiktet....hvis den for eksempel tørker ut huden...er jeg liksom like langt.... :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg brukte denne kremen og den er god. Men jeg brukte denne kremen med et annet preperat som også var veldig god, men husker ikke navnet. Jeg vet om flere som har gått på det og er fornøyd.

Finn en god fuktighetskrem som du kan bruke i tillegg.

Lykke til :blunke:

Skrevet

Hei!

Jeg bruker denne kremen... Det står at resultatene kommer etter omtrent 4 uker, men de kom med en gang :lol: Jeg reagerte heller ikke ved å flasse, bli rød o.l. Den er bra, og den tørker ikke ut huden hvis du bruker en god fuktighetskrem..

Klem fra meg

Skrevet

Ååååå......får håpe dere har rett..... :hoppe: ...(takker for svar :) )....

....jeg har prøvd det meste opp igjennom årene og håper liksom på å få noen kvisefri år før alle rynkene kommer... :wink: .....

:)

Skrevet

hei kosejente, var nettopp hos legen og fikk Skinoren igjen, brukte den for noen år siden og var veldig fornöyd med resultatet, så når huden slo seg vrang igjen nå var det bare å komme seg til legen igjen.

Heldigvis er legen min veldig grei og skjönner godt at jeg har behov for litt medisinsk hjelp - imotsetning til andre leger jeg har vært hos som bare sier at man må vente.

Når man er blitt godt over 20 kan man liksom ikke skylde på puberteten lenger...... :roll:

Skrevet

Heisann jenter!

Jeg fikk skinoren da jeg var 18, og da så jeg ut som en pizza i trynet. Etter et halvt års tid var jeg så og si kvisefri. Kremen fungerer kjempegodt, men ikke forvent resultater etter ei uke. Jeg er knallfornøyd. Må også nevne at jeg begynte med Skinoren sammen med antibiotika, men det var ikkeno effektivt, så jeg gikk over til p-piller i stedet (dvs egentlig ikke p-pille, men Diane). Det funka som bare det!

Lykke til!

Skrevet

Bare mas på legene deres, og hjelper ikke det be om henvisning til hudlege. Allmennleger er ikke noe flinke med hud, og de vifter ofte bort kviseproblemer som bagateller.

Skrevet

Fint at så mange har blitt hjulpet av denne kremen..... :)

Har brukt den i tre dager nå...og merker at jeg er litt varm i huden....og ser litt rød ut....får håpe det går over......men det er ikke noe som synes noe spesielt når jeg har makeup-krem... :) ...håper på like gode resultater som dere andre... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...