Solskinnsbolla Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 sambo er oppimot 2 meter lang. vi er misfornøyde med senga vår, og vil kjøpe en ny... men hvor i heiteste skal man finne en seng som er feks 2 meter og 30?! og hva vil DETTE evnt koste?
Frey Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Mener min bror drev og sjekket dette (han er også en lang mann) men synes å huske at dette i såfall måtte spesiallages med både madrass og sengestamme - for ikke å snakke om at laken må spesialsyes. Med andre ord: VELDIG dyrt!
Nanaluanna Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Svane(tror iallefall det var svane, eller så var det jensen) har ekstra lengde på sengene sine. 2.20 Tror ikke dette var så veldig mye dyrere. En tusing til eller fra om jeg ikke husker helt feil.
LilleBille Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 2*220 er relativt greit å få tak i - men 230 lengde det må vel spesialbestilles - både seng og madrass - og da blir det dyrt. (Vi hadde Jensenmadsrasser - og det var standardmål der)
Gjest beekeeper Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Jeg og samb kjøpte oss 2.20 seng. Du kan nok få den større, men da må du nok betale for det. Det koster ganske mye ekstra å kjøpe en så stor seng.. nesten forskjellsbehandling spør du meg! Menmen. 2.20 seng har de sikkert på de fleste butikker, om du må spesialbestille eller ikke.
Solskinnsbolla Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2007 ok, for å oppsummere: svane, jensen, spesialbestille. men hei, skikkelig store jerseylaken fant vi på KID en gang. :-) forskjellsbehadling, ja...det kan jeg si meg enig i... (Ikke at det har noe med saken å gjøre-men han passer sjelden inn i et vanlig flysete uten at ryggen og beina blir knørvete. og mange av de gangene han har bedt om å få et annet sete-feks ved midtgangen-har han f*** meg fått beskjed om å betale ekstra! han har slippi unna etter å ha sagt sin mening-men at det er mulig at STERLING i det hele tatt praktiserer dette! vel, vel, måtte få det ut bare... ) men takk for råd da dere
Antoinette Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Jensen fabrikker lager senger etter mål.
Nanaluanna Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 men hei, skikkelig store jerseylaken fant vi på KID en gang. :-) ← Tror det er til kontinental madrass. Spurte en gang betjeningen hvorfor de hadde så store laken og da svarte hun at det var fordi det skulle gå rundt hele madrassen. Håper dere finner en stor seng til riktig pris, kan ikke være noe særlig å sove i for kort seng!
Gjest Minimi Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Jensen har større senger på spesialmål, koster ikke så mye mer. Men regn med ca 4 uker levering da få butikker har disse på lager. Du får også bestilt diverse laken (kappe, mellomkant, kant og topp) fra Moltex i spesialmål. I valgfritt stoff og farge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå