Smørblomsten Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Hvor kan jeg få laget et solid hefte/bok ut av x antall A4-ark? Må jeg på et trykkeri, hva koster det evt? Er vel snakk om ca 20-30 sider... Skal fungere som et minnehefte som vedkommende kommer til å bla en del i. Bør kanskje beskytte arkene også?
Smørblomsten Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2007 Flere fotobutikker har slike tjenester ← Men er ikke det bare FOTObøker da? Denne skal nemlig være uten bilder....og da gidder jeg ikke betale i dyre dommer for fotobok-pris...
Lillemor Gull Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Disse fotobøkene koster vel rundt 200,- pr stk for det sideantallet du antyder. Det går nok fint å bare skrive tekst og resultatet er veldig proft med blanke, solide ark og stiv perm. Men klart om du finner noe billigere er det sikkert ikke noe å satse på.
bille Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 kanskje du kan ordne det hos norway design. på papiravdelingen...
Smørblomsten Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2007 kanskje du kan ordne det hos norway design. på papiravdelingen... ← Ok, de har jeg ikke hørt om.... Hva tenkte du på? Papiravd?
Gjest Pjusk Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Du kan prøve www.kolofon.com. De trykker bøker for "hvermansen".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå