Gå til innhold

urin der?

Fremhevede innlegg

Gjest Clamydia
Skrevet

Menn har det jo veldig enkelt da med en sånn lang tissetut, de kan jo bare slenge den oppi vasken og skylle av den innimellom. Gutter som bare rister har gått glipp av en del selvfølgelig lærdommer om renslighet OG bør i alle fall aldri forvente at snille piker vil gi dem oral lykke!! De kan vel ha det så godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Menn har det jo veldig enkelt da med en sånn lang tissetut' date=' de kan jo bare slenge den oppi vasken og skylle av den innimellom. Gutter som bare rister har gått glipp av en del selvfølgelig lærdommer om renslighet OG bør i alle fall aldri forvente at snille piker vil gi dem oral lykke!! De kan vel ha det så godt![/quote']

Slenge den i vasken ja :hoho: husker første gang jeg så min mann gjøre det! Ser litt corny ut...men det er jo en effektiv måte å vaske på :)

Og det er STOR forskjell på en "rister" og en "tørker". I smak, altså. Jeg kan overraske mannen med en blowjob når jeg vil, noe jeg ikke kunne gjøre med min forrige kjæreste. Han smakte alltid råtten fisk hvis han ikke kom rett fra dusjen :kvalm:

Skrevet
Pfft... Pikk er pikk' date=' smaker godt -nesten- uansett! 8)[/quote']

Enig.

Hygienehysteriet tar litt av, synes jeg... Synes generelt det smaker bedre når det smaker pikk en såpe... og foretrekker ikke egentlig at typen kommer rett fra dusjen.

Ved normal renslighet/hygiene (dusje ca. en gang hver dag) har jeg aldri hatt noen problemer med at gutter smaker vondt eller at jeg ikke orker å suge. Synes pikk både lukter og smaker godt, jeg...

• 3 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet
I mange år trodde jeg det, helt til jeg traff en såkalt rister, dvs en som ikke tørker seg med papir, bare rister den litt. Yuk.. Oralsex var utelukket hvis han ikke dusjet og brukte såpe først. Glad det var en kortvarig affære.

Hvaforno? Er jeg helt på jordet her eller? Har aldri tørket meg papir etter urinering eller hørt om noen som gjør det.

Er det noe å tørke der da, med mindre man har tenkt å stappe en Q-Tips inni.. au..

Gjest Alabama
Skrevet
Pfft... Pikk er pikk, smaker godt -nesten- uansett! 8)

Enig.

Hygienehysteriet tar litt av, synes jeg... Synes generelt det smaker bedre når det smaker pikk en såpe... og foretrekker ikke egentlig at typen kommer rett fra dusjen.

Ved normal renslighet/hygiene (dusje ca. en gang hver dag) har jeg aldri hatt noen problemer med at gutter smaker vondt eller at jeg ikke orker å suge. Synes pikk både lukter og smaker godt, jeg...

Enig!

Synes folk som oftest har et forvridd bilde av hygiene her inne på KG, og at jo oftere man dusjer, jo mer hygienisk er man... Og at man må vaske kuken før det er snakk om å suge den!??

Hva skjer med spontaniteten da? Må sexen planlegges??

Og hvilke gutter er det forresten som tørker seg etter de har tissa? Det tror jeg er de færreste...

Gjest Alabama
Skrevet (endret)

Urin er så godt som steril, så det kan ikke være bakteriene dere er redde for!

Endret av Alabama
Gjest Gjest
Skrevet
Hvaforno? Er jeg helt på jordet her eller? Har aldri tørket meg papir etter urinering eller hørt om noen som gjør det.

Er det noe å tørke der da, med mindre man har tenkt å stappe en Q-Tips inni.. au..

Da er vi to du.. Kan hende det har vært anledninger jeg har brukt papir, men tør vel si at jeg "rister" som å si hele tiden..

Ikke bare når jeg urinerer.. :lur:

Menn som tørker.. Hva gjør de når de bruker en urinal? Bruker de medbrakt papir da?

Skal ikke påstå noe, men vil nå si at mindretallet av menn tørker den etter hver gang..

Kanskje noen innspill fra andre menn her inne?

Skrevet (endret)
Og at man må vaske kuken før det er snakk om å suge den!??

Det må til, jeg brekker meg av pikklukt. Folk får gjøre det som passer dem best.

Endret av Pax
Skrevet

Hvis det er to dager siden kjæresten har dusjet, så suger jeg ikke. Eller gjør jeg det uten nøling.

Er ikke alltid det smaker roser i starten, men det plager meg ikke, det er jo ikke sånn at jeg dør av det. :sjenert:

Gjest nobilian
Skrevet
lurer på en liten ting. jeg er veldig veldig ekstremt opptatt av rensligheten av en gutt dersom jeg skal dytte hans lille junior inn imin egen munn! jeg forventer egentlgi at den skal være nydusjet like før! men dette lar seg ikke alltid gjøre! jeg har noen ganger opplevd at når jeg bøyer meg ned for å suge han lukter deten litt spessiell lukt. litt surt på en måte! er redd for at dette kanskje er urin? det er så utrolig turn off uten like men jeg kan da ikke forvente ret og pent hele tiden heller? men er det urin?noen andre som vet noe?

Bare et spørsmål, rent generelt....tror dere virkelig at det er mulig for ei dame å rengjøre seg selv totalt? Innvendig?

Her dere noen som helst aning om hvor mange rynker, folder, kriker og kroker dere har på innsida?

Gjest Eurodice
Skrevet

Bare et spørsmål, rent generelt....tror dere virkelig at det er mulig for ei dame å rengjøre seg selv totalt? Innvendig?

Her dere noen som helst aning om hvor mange rynker, folder, kriker og kroker dere har på innsida?

Innsiden er selvrensende, hvis man ellers er sunn og frisk. Jeg synes enkelte her er noe hysteriske mht. å være nydusjet før sex. Det vanlige for de fleste vil jeg anta er en daglig dusj. Dessuten er det veldig lettvint å væte litt toalettpapir og foreta en kjapp "renselse" nedentil etter toalettbesøk, hvis det blir aktuelt med sex. Det er forøvrig en vane jeg har uansett.

Skrevet
Slenge den i vasken ja :hoho: husker første gang jeg så min mann gjøre det! Ser litt corny ut...men det er jo en effektiv måte å vaske på :)

Og det er STOR forskjell på en "rister" og en "tørker". I smak, altså. Jeg kan overraske mannen med en blowjob når jeg vil, noe jeg ikke kunne gjøre med min forrige kjæreste. Han smakte alltid råtten fisk hvis han ikke kom rett fra dusjen :kvalm:

Da hadde du kanske bakteriell vaginose? Altså gardnerella? Da lukter det også fra ham, og deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...