Gå til innhold

urin der?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

lurer på en liten ting. jeg er veldig veldig ekstremt opptatt av rensligheten av en gutt dersom jeg skal dytte hans lille junior inn imin egen munn! jeg forventer egentlgi at den skal være nydusjet like før! men dette lar seg ikke alltid gjøre! jeg har noen ganger opplevd at når jeg bøyer meg ned for å suge han lukter deten litt spessiell lukt. litt surt på en måte! er redd for at dette kanskje er urin? det er så utrolig turn off uten like men jeg kan da ikke forvente ret og pent hele tiden heller? men er det urin?noen andre som vet noe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Har det akkurat på samme måten, jeg. Han skal være nøye med hygienen ellers lukter det urin.......og det kan han da ikke forvente at vi skal ta i munnen???

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg vet! men på en annen måte så kan vi ikke være midt okke i akten for så å lukte det og ikke orke mer! når gutten sitter der desperat og ber deg om det! jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det!merker han det ikke selv da?

Skrevet

Be ham om å dusje, det er helt sikkert og forøvrig helt naturlig at det er noe urin både i og utenfor et organ som har til oppgave å lette systemet for nettopp, urin. Jeg sørger alltid for å være nydusjet hvis jeg har håp om å få slike tjenester. Det er likevel ikke alltid man kan forutse når lysten og tilbudet kommer og da vil jeg ikke bli fornærmet om noen ba meg dusje først. Si fra!

Skrevet

Bare så det er sagt så er det faktisk mer "hygienisk" å suge en gutt enn å slikke ei jente.

Hos gutter er ting mer gjemt og ikke fullt så utsatt som hos jenter hvor alt faktisk ligger utenpå.

Når du tørker deg etter å ha vært på do å tissa,drar du urin og bakterier over det hele.Litt vanskelig å beskrive det der icon_razz.gif

Selv om du blir tørr nedentil vil du på lang nær være ren.

Men for all del,når guttene står å rister på pillen sin etter å ha gjort sitt er han jo ikke sterilisert icon_smile.gif

Jeg er også for renslighet,for all del.Men enkelte ganger kan det bli litt mye,og det blir fort en besettelse.

Å såvidt jeg vet har ingen forulykket på grunn av suging av gutter icon_wink.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

he he. beduiner som lever i ørkenen uten særlig tilgang til vann bruker faktisk kamelurin til å vaske seg med...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med hygienen til jenta da?

Burde ikke hun pusset tennene først?

Skrevet

On 2002-03-27 21:59, anonym wrote:

Hva med hygienen til jenta da?

Burde ikke hun pusset tennene først?

Hehehe

icon_smile.gif

Skrevet

Jeg ler hjertelig og går nå for å pusse tennene, jeg skal vaske henne forneden!

• 3 år senere...
Skrevet

Til trådstarter..

Kan ikke du vaske snoppen hans da? Gjøre den helt ren og fin. Og glem ikke området rundt, inkludert rumpestumpen. Kanskje er det til og med gøy og opphissende å gjøre det. Vil tro at det er like turnoff for en jente å suge en gutt som ikke er ren, som det er for han å slikke ei jente der nede som heller ikke har orden i sakene. Det kan nemlig også forekomme! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ser også helst at han er nydusjet før jeg skal suge han.

Jeg forstår det godt. Det lukter litt spesielt når han ikke er det..lukter urin ja! Ikke så behagelig å gjøre det da. Det er ikke noe jeg sier til han, men han kan kanskje ha skjønt det. Suger han bare rett etter han er nydusjet.

Jeg passer også på selv at jeg er nydusjet om han skal gå ned på meg...om jeg ikke er det vil jeg ikke. Jeg vil føle meg ren. Da føler jeg meg mye mer vel med meg selv og kan nyte det :P

Skrevet

Eg og min kjære har ein ikkje-uttalt (men naturlig oppstått) regel om at oral-sex ikkje kjem på bana anna enn når vi er nydusja. Veldig fornøgd med det :-)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Pfft... Pikk er pikk, smaker godt -nesten- uansett! 8)

Gjest gjest1
Skrevet
Pfft... Pikk er pikk' date=' smaker godt -nesten- uansett! 8)[/quote']

I mange år trodde jeg det, helt til jeg traff en såkalt rister, dvs en som ikke tørker seg med papir, bare rister den litt. Yuk.. Oralsex var utelukket hvis han ikke dusjet og brukte såpe først. Glad det var en kortvarig affære.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det å suge en uvasket og uren penis er bare ekkelt :kvalm::kvalm:

Æsj, det lukter vondt, og smaker forferdelig.

:evil:

Gjest gjest1
Skrevet
hva? en rister? trudde de fleste bare ristet den jeg...

Ugg, håper da ikke det. Glad min kjæreste bruker papir..!

Gjest høhø
Skrevet

Som omskjært er jeg forskånet for mange av problemene dere beskriver her. Med forhud er det naturlig at noe urin samler seg under forhuden.

Uansett så synes jeg hygiene-hysteriet griper om seg. Må være helt nydusjet?

Jeg har ikke noe imot å slikke en jente som har dusjet for 10 timer siden. Javel så har det samlet seg noen av hennes egne safter der i løpet av den tiden - men, herregud, det lukter stort sett naturlig fixxte.

Er det 3 dager siden siste vask så skjønner jeg hva dere snakker om.

Gjest happyending
Skrevet

Har man problemer med at det lukter tiss av den, så må man bare be typen om å dra tilbake forhuden når han tisser og så riste/tørke før han drar den tilbake.. Da funker det bedre.. Klart det lukter litt pikk når det er en stund siden han har dusja, men det syns ikke jeg gjør noe =)

Skrevet

Samme hvor mye du rister og slår, den siste dråpen i buksa går.

:hoho::roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...