Gjest gjest-21 Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 En kompis av en kompis av meg har ringt meg i fylla to helger på rad nå...Har sendt en del meldinger med han, og såvidt snakket med han på msn. Jeg har ikke vært singel på lenge, så jeg har lite peiling på hva gutter legger i det de gjør..Men trenger dette nødvendigvis å bety noe?
Gjest gjest-21 Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Flytter denne selv til singelforumet selv jeg. Regner med at de kan gjøre det sletter denne når de får tid.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Han er interessert i deg Er det tydelig nok?
Gjest Gjest 1 Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Høres ut som menn uansett alder: er det sms'er kun når de har vært på fest vil de ha en sengevenn og kanskje bare det.
siebaeo Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Høres ut som menn uansett alder: er det sms'er kun når de har vært på fest vil de ha en sengevenn og kanskje bare det. ← Evt er sjenerte...? Tror ikke gutter og jenter nødvendigvis er så forskjellige på et området der. Litt lettere og ufarligere å sende melding når man er litt beruset. Innholdet i meldingene bør jo kunne avsløre litt. Han er nok interessert Forhåpentligvis i mer enn bare sex
Gjest gjest-21 Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Poenget er at jeg tror aldri jeg har snakket med denne gutten før nå..og jeg har ikke sett han på veldig mange år. Ser for meg at det bare er tidsfordriv?
siebaeo Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Poenget er at jeg tror aldri jeg har snakket med denne gutten før nå..og jeg har ikke sett han på veldig mange år. Ser for meg at det bare er tidsfordriv? ← Hm.. merkelig. Men jeg har opplevd akkurat det samme selv. En som skrev mye rart til meg (ikke dirty altså) med gjevne mellomrom og tydeligvis ville ha kontakt. Jeg hadde aldri snakket med han men viste hvem han var. Jeg fikk høre av felles bekjente at han var supergira og snakket masse om meg. Litt sykt.. Jeg syntes det ble litt for rart i alle fall. Om det er tidsfordriv har han veldig lite å gjøre i alle fall. Eller går på veldig kjedelige fester...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå