Gjest Tweek Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 (endret) Dette var noe jeg kom på da jeg var på jobb for et par dager siden.. Kan muggost bli for gammel? De som er rare ogsånn spiser jo muggost, men kan den ligge for lenge så den blir for muggen eller noe så det ikke går ann å spise den? eller blir den bedre da? :klø: Endret 5. februar 2007 av Tweek
Gjest bada Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Jeg er rar og spiser muggost! Den blir bedre etter at holdbarhetsdatoen har gått ut synes jeg, men etter en stund blir smaken alt for kraftig samt at skorpa blir tykkere, og da er den ikke god lenger. Men jeg har aldri opplevd at den har blitt for muggen.
Gjest Maxagaze Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Eller litt sånn i samme gate, når går Whiskeyen ut på dato.. ? Aner ikke om det er en "Best før" dato på den, mulig det er en "Best etter.." ? Spiser ikke rare oster selv, jfr signaturen min..
Gjest Fjellsippa Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Muggost kan bli for gammel. Da blir det en for stram lukt og smak. Nesten som amoniakk.
mysan Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Og så går den litt i oppløsning.. i hvert fall gjør de litt mye muggostene det.. begynner å gjære tror jeg, og det smaker ikke godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå