Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker Stila her?

Jeg husker når Stila kom på Esthetique for noen år siden så var det merket veldig hot. (var alltid masse om produktene i blader osv) Men jeg prøvde dem aldri. har sett på produktene på SN, og mye ser jo fint ut, men (vet dette er latterlig) det er så utrolig billig at jeg aldri gidder å prøve ( :overrasket: )... hehe :ler:

Så tenkte jeg skulle høre om noen bruker/har prøvd Stila, og hva dere syntes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd litt. Kjøpte både i USA og da de solgte det på Steen&Strøm..

* Øyeskygge (Kitten) - veldig fornøyd med, mye pigmenter, nydelig shimmer, god holdbarhet, fine farger..

* Blush - helt grei, nøytral farge (husker ikke hva fargen het), var litt tilfeldig hvilken jeg valgte..

* Lip glaze - lipgloss-penn, veldig dyr og lite innhold, men fargen var kjempefin og det var en av de bedre glossene jeg har prøvd..

* Shimmer - i blått "etui", gjorde ikke så veldig mye fra eller til..

* Neglelakk - helt grei :) Fine flasker.. Tror det var fargen som gjorde at den ikke ble en favoritt hos meg..

* Foundation (luminizing) - kjempepraktisk flaske med pumpe, fint design, utrolig fin glødende effekt, men luktet litt rart og fargen var for gul til meg

* Eye concealer - liten krukke med tykk concealer, kunne nok funket om fargen ikke var for gul..

Så Stila er absolutt kvalitetssminke som jeg kan anbefale, jeg har bare vært litt uheldig med noen av fargene. Kvaliteten er det ikke noe å si på.. :)

Skrevet
Jeg har prøvd litt. Kjøpte både i USA og da de solgte det på Steen&Strøm..

* Øyeskygge (Kitten) - veldig fornøyd med, mye pigmenter, nydelig shimmer, god holdbarhet, fine farger..

* Blush - helt grei, nøytral farge (husker ikke hva fargen het), var litt tilfeldig hvilken jeg valgte..

* Lip glaze - lipgloss-penn, veldig dyr og lite innhold, men fargen var kjempefin og det var en av de bedre glossene jeg har prøvd..

* Shimmer - i blått "etui", gjorde ikke så veldig mye fra eller til..

* Neglelakk - helt grei :) Fine flasker.. Tror det var fargen som gjorde at den ikke ble en favoritt hos meg..

* Foundation (luminizing) - kjempepraktisk flaske med pumpe, fint design, utrolig fin glødende effekt, men luktet litt rart og fargen var for gul til meg

* Eye concealer - liten krukke med tykk concealer, kunne nok funket om fargen ikke var for gul..

Så Stila er absolutt kvalitetssminke som jeg kan anbefale, jeg har bare vært litt uheldig med noen av fargene. Kvaliteten er det ikke noe å si på.. :)

Tusen takk for svar :) En av tingene jeg ville prøve var eye concealer krukken, hvem farge hadde du på den? Vil ikke ha den som er veldig gul, så greit å holde meg unna den fargen :)

Skrevet
Tusen takk for svar :) En av tingene jeg ville prøve var eye concealer krukken, hvem farge hadde du på den? Vil ikke ha den som er veldig gul, så greit å holde meg unna den fargen :)

Oi husker faktisk ikke, vet ikke om jeg har den lenger. Den fantes bare i tre farger da de solgte den i Norge.. Skal si fra hvis jeg finner den, men de på strawberrynet ser ikke så verst ut da :) min var virkelig mye gulere/oransj enn disse..

Skrevet

Jeg har kjøpt Stila øyeskygge fra SN, den som har sølvfarget boks, og jeg er veldig fornøyd :)

Skrevet

Jeg kunne også tenke meg å prøve noen Stilaprodukter, men synes ikke de har så fantastisk bra utvalg på Strawberrynet...

Skrevet

Jeg sjekket min Eye Concealer og den heter bare "Dark nr.3" ...så virker som de har forandret på navnene..stemmer jo ikke med strawberrynet hvertfall

Skrevet

Etter opphold i USA så har jeg alltid forbundet Stila med fjortissminke (billig, glorete/barnslig innpakning etc).

Men kvaliteten er jo visstnok bra, om ikke på lik linje med Chanel, Dior og slike.

Skrevet

Har spurt før, men fikk ikke svar.. Hvordan bestiller man fra SN og LF? Hvor mye er det i porto f.eks? Om jeg kjøper en styling fra LF for ca 200 f.eks? Og hvordan betaler jeg? Er helt grønn...

Skrevet
Har spurt før, men fikk ikke svar.. Hvordan bestiller man fra SN og LF? Hvor mye er det i porto f.eks? Om jeg kjøper en styling fra LF for ca 200 f.eks? Og hvordan betaler jeg? Er helt grønn...

Man bestiller ved å klikke på "legg i kurven knappen" på den siden du er på, når du er inne på "min handlekurv" etc står det alltid gå til kassen, når du har funnet alt du skal ha trykker du på den.

På SN er det gratis porto. På LF er det ca 5£ om man bestiller to ting.

Om du bestiller varer for under 200,- (utenom porto), så slipper du moms. bestiller du over er den 25% (?) du må betale, du får da regning på dette som du som regel bet. når du henter pakken. På SN gir de deg tilbake pengene du har bet for moms, om du sender kvitteringen.

Og du betaler med bankkort/kredittkort, det er bare å følge det som står der :) Ekstremt enkelt igrunn!

Håper du skjønner noe av forklaringen min :)

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg fikk med en lipgloss fra stila gratis sammen med det jeg hadde bestilt før jul. Men den var i en grusom mørk rosa farge så den kastet jeg. Men har lyst å prøve merket. I normale farger vel å merke :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med monoøyenskyggene :)

Skrevet

Tusen takk for svar goldenglow... :) Jeg skal prøve det ut i nærmeste fremtid :)

• 1 år senere...
Gjest Raptuza
Skrevet

Syns Anna Sui har mange fine sminkesaker å velga og vraka i på jordbærnettet. Men har ikkje kjøpt noko enno(har så mykje i sminkeveska...)

Skrevet

Anna Sui har två helt underbara Nudegloss i nýanserna 700 och 701. Nackdelen kan vara att man inte tål den starka rosdoften då. Men jag älskar dessa gloss!

Så här ser nr 701 ut på mina läppar:

post-22490-1216069966_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...