Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Er på jakt etter tall-relaterte leikar og spel til bruk under matematikkens dag i 6. klasse. Eg står litt fast, så derfor lurar eg på om nokon av dykk har gode forslag til kva ein kan finne på? Det kan vere alt mellom himmel og jord, rebusar tall-spel, konkurransar eller liknande. Nokon som har peiling?!!?
Amanlis Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Det virker som om du har en del ideèr selv allerede, men du kan ta en titt på sidene til nyskjerrigper, så kanskje du få enda fler tips.
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Det virker som om du har en del ideèr selv allerede, men du kan ta en titt på sidene til nyskjerrigper, så kanskje du få enda fler tips. ← Takk for det! Er litt usikker på korleis eg skal lage slike rebusar og slikt, så dersom nokon har gode råd eller linkar er det berre til å skrike ut!
Kayli Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Skolen vår er medlem av Landslaget for matematikk i skolen (LAMIS). De gir ut hefter hvert år i forbindelse med skolens matematikkdag. Masse gode, morsomme og annerledes oppgaver. Du kan jo sjekke ut nettsiden deres - kanskje finner du noe du kan bruke der?
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Skolen vår er medlem av Landslaget for matematikk i skolen (LAMIS). De gir ut hefter hvert år i forbindelse med skolens matematikkdag. Masse gode, morsomme og annerledes oppgaver. Du kan jo sjekke ut nettsiden deres - kanskje finner du noe du kan bruke der? ← Fant litt tips der ja! Blir nok matte-bingo og fyrstikk-gåter i morgon, tenker eg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå