Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Traff en fyr på nettet, gav meg tonnevis med oppmerksomhet, har aldri opplevd maken til interesse fra en mann som jeg har møtt på nettet. Var tilbakeholden i begynnelsen, men siden han gav meg såpass mye oppmerksomhet ble jeg etterhvert interessert. Ukene som har gått har vært stormfulle. Vi har møttes kun for å kline,og holde rundt hverandre, har fått masse søte meldinger. Han har kjørt rundt hele byen for å lete etter meg, han har fulgt etter meg på byen (! ) og vi har kysset hele tiden, men så....Når jeg endelig var klar for å ha sex med denne typen trakk han seg...Pga en kjærlighetsorg ( som dog har vart å årevis) og en skummel opplevelse før meg så tør han ikke. Greit nok det, men hvorfor snakke o, sex, legge opp til det på den måten,leke med meg for å så trekke seg? og så snakket jeg med denne fyren igjen i går, og han kunne ikke skjønne hvorfor jeg hadde fått følelser for han, han likte meg veldig godt-men var ikke forelsket i meg( visste ikke om han kunne bli det) det og er helt greit og ærlig, men jeg forstår meg bare ikke på han-vi snakker så godt sammen og har en kjemi som er helt merkelig, han har virkelig vist meg at han har likt meg, men så plutselig er den biten snudd... Enden på visen var at jeg testet han, og joda. Han kunne gjerne ha sex med meg, og spurte om han kunne barbere meg. Jeg forstår ikke denne mannen.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Traff en fyr på nettet, gav meg tonnevis med oppmerksomhet, har aldri opplevd maken til interesse fra en mann som jeg har møtt på nettet. Var tilbakeholden i begynnelsen, men siden han gav meg såpass mye oppmerksomhet ble jeg etterhvert interessert. Ukene som har gått har vært stormfulle. Vi har møttes kun for å kline,og holde rundt hverandre, har fått masse søte meldinger. Han har kjørt rundt hele byen for å lete etter meg, han har fulgt etter meg på byen (! ) og vi har kysset hele tiden, men så....Når jeg endelig var klar for å ha sex med denne typen trakk han seg...Pga en kjærlighetsorg ( som dog har vart å årevis) og en skummel opplevelse før meg så tør han ikke. Greit nok det, men hvorfor snakke o, sex, legge opp til det på den måten,leke med meg for å så trekke seg? og så snakket jeg med denne fyren igjen i går, og han kunne ikke skjønne hvorfor jeg hadde fått følelser for han, han likte meg veldig godt-men var ikke forelsket i meg( visste ikke om han kunne bli det) det og er helt greit og ærlig, men jeg forstår meg bare ikke på han-vi snakker så godt sammen og har en kjemi som er helt merkelig, han har virkelig vist meg at han har likt meg, men så plutselig er den biten snudd... Enden på visen var at jeg testet han, og joda. Han kunne gjerne ha sex med meg, og spurte om han kunne barbere meg. Jeg forstår ikke denne mannen. ← ( og selvfølgelig kutter jeg hele fyren ut ) maken til forvirret man skal bli av slike mennesker. Jeg holder ikke på slik med mennesker som jeg ikke ønsker noe mer med. Hvorfor gidde bruke tid på det liksom? Godt voksen er han og.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Tuller du? Dette er altså en fyr som enten følger etter deg (stalking kan det også kalles) eller prøver å lete deg opp når du er på byen. Jeg tror du liker "mystiske" raringer, for da får du så mange muligheter til å tolke og overtolke og ikke minst feiltolke.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Tuller du? Dette er altså en fyr som enten følger etter deg (stalking kan det også kalles) eller prøver å lete deg opp når du er på byen. Jeg tror du liker "mystiske" raringer, for da får du så mange muligheter til å tolke og overtolke og ikke minst feiltolke. ← Tja, du har nok rett i at mystiske raringer fasinerer meg, men jeg jobber med saken der jeg kan komme meg litt videre og bort fra det..men slike "stalkere" hva er det for noe greier?
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Tja, du har nok rett i at mystiske raringer fasinerer meg, men jeg jobber med saken der jeg kan komme meg litt videre og bort fra det..men slike "stalkere" hva er det for noe greier? ← Hva er det som er kult med at en fyr følger etter deg eller leter deg opp? Tror du at det betyr at han liker deg ekstra godt og ikke klarer å være borte fra deg? Nei, det betyr at han er sjalu og ikke stoler på deg og aldri kommer til å gjøre det uansett hva du gjør.
Gjesten29 Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Hva er det som er kult med at en fyr følger etter deg eller leter deg opp? Tror du at det betyr at han liker deg ekstra godt og ikke klarer å være borte fra deg? Nei, det betyr at han er sjalu og ikke stoler på deg og aldri kommer til å gjøre det uansett hva du gjør. ← Det er ikke derfor. Det er mangel på noe, det er ikke kult-jeg bare prøver og forstå hvorfor.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Traff en fyr på nettet, gav meg tonnevis med oppmerksomhet og så snakket jeg med denne fyren igjen i går, og han kunne ikke skjønne hvorfor jeg hadde fått følelser for han, han likte meg veldig godt-men var ikke Hvordan snakket du med han....MSN eller på mobil?
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Det er ikke derfor. Det er mangel på noe, det er ikke kult-jeg bare prøver og forstå hvorfor. ← Hvorfor må du forstå da? Glem ham og gå videre.
Gjesten29 Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Hvordan snakket du med han....MSN eller på mobil? ← begge deler, og i real life-hva da?
Gjesten29 Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 Hvorfor må du forstå da? Glem ham og gå videre. ← Jeg blir alltid fasinert over de jeg ikke klarer og forstå, de jeg ikke forstår ganske fort fasinerer meg, men selvfølgelig-skal glemme hele greien jeg. Det værste er at jeg ikke forstår hvorfor jeg ikke kan interessere meg for de "vanlige". Jeg må nok være alene en stund ja...
Snart Frue Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 Hehe...høres ut som en fyr jeg kjenner... Han har nemlig gjort dette med flere i det siste.. Nei, han her høres litt vel merkelig ut spør du meg. Best å holde seg unna! Han bad deg om å barbere deg?! Hva er det for slags spørsmål? Høres ut som om denne mannen bare har utnyttet deg. Finn deg en annen en du...
Gjesten29 Skrevet 5. februar 2007 #12 Skrevet 5. februar 2007 Hehe...høres ut som en fyr jeg kjenner... Han har nemlig gjort dette med flere i det siste.. Nei, han her høres litt vel merkelig ut spør du meg. Best å holde seg unna! Han bad deg om å barbere deg?! Hva er det for slags spørsmål? Høres ut som om denne mannen bare har utnyttet deg. Finn deg en annen en du... ← Er det noe å le av da? hvorfor gjør voksne mennesker slik? han har ikke utnyttet meg, jeg har aldri hatt sex med fyren og kommer aldri til å ha det. Han prøver på å utnytte meg, men det går ikke
Snart Frue Skrevet 5. februar 2007 #13 Skrevet 5. februar 2007 Ja, man kan bare undres hvorfor voksne mennesker oppfører seg på denne måten. Det høres ut som om han er veldig usikker/ustabil. Jeg skjønner at du blir fasinert av "mystiske" menn, det har jeg også lett for å bli. Men dette hørtes merkelig ut. Bra at du ikke lar deg utnytte!!
Gjesten29 Skrevet 5. februar 2007 #14 Skrevet 5. februar 2007 Ja, man kan bare undres hvorfor voksne mennesker oppfører seg på denne måten. Det høres ut som om han er veldig usikker/ustabil. Jeg skjønner at du blir fasinert av "mystiske" menn, det har jeg også lett for å bli. Men dette hørtes merkelig ut. Bra at du ikke lar deg utnytte!! ← Ja, det er veldig merkelig, aldri opplevd noe lignende, synes det rett og slett er litt skummelt-føler han har jaktet på meg, fulgt etter meg ...enkelte menn har sinnsykt stort ego,de er helt klar over hva de skal si og gjøre for å få en interessert og så er alt bare en lek...de må være skadet på en eller annen måte
Snart Frue Skrevet 5. februar 2007 #15 Skrevet 5. februar 2007 Ja, det hørtes ekkelt ut at han hadde fulgt etter deg på by'n. Det høres nesten ut som om han ville sjekke hva/hvem du drev med osv... ikke bra. Jeg må bare spørre, er initialene hans R.S.?
Gjesten29 Skrevet 5. februar 2007 #16 Skrevet 5. februar 2007 Ja, det hørtes ekkelt ut at han hadde fulgt etter deg på by'n. Det høres nesten ut som om han ville sjekke hva/hvem du drev med osv... ikke bra. Jeg må bare spørre, er initialene hans R.S.? ← Nei. Men kanskje han lyger om det og. Han er 1.75 høy, brunt hår, blå øyne....
Snart Frue Skrevet 5. februar 2007 #17 Skrevet 5. februar 2007 Det har han jeg kjenner også Veldig intense blå øyne. Nesten litt stikkende.. Også kan han være veldig sjarmerende.
Gjesten29 Skrevet 5. februar 2007 #18 Skrevet 5. februar 2007 I tilegg latet han som at han var ute med en kamerat ( jeg er helt sikker på at fyren var alene) og prøvde å lure meg med den der kamerat greien ......han er ivrig på å komme hjem til meg.........og han spurte om han kunne få barbere meg.........( jeg testet han)............
Gjesten29 Skrevet 5. februar 2007 #19 Skrevet 5. februar 2007 Det har han jeg kjenner også Veldig intense blå øyne. Nesten litt stikkende.. Også kan han være veldig sjarmerende. ← Hvilke by? Hvilke dialekt? sjarmerende ja- til de grader
Snart Frue Skrevet 5. februar 2007 #20 Skrevet 5. februar 2007 Elverum. Jeg regner med at vi ikke snakker om samme person, det skal jo mye til da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå