Gjest NastyNice Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har et sort problem! Vi har lagt nytt eikeparkett i hele leiligheten, og ved kjøkkenet har jeg nå fått en skade i parketten. Tror den kom av at jeg mistet noe på gulvet... Nå er det ialle fall et hakk i parketten, ikke så stort, men litt dypt og synlig. Er det noe man kan gjøre med slike skader? Parketten er av typen eik 14 mm. Håper på svar! Ganske fortvilet her!
Gjest Munchy Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Byggevarehusene har sparkel spesielt til dette formålet, dra innom et, så forklarer de deg der hvordan du skal gjøre.
pulverheksa Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 (endret) Det finnes en slags voksstifter som er beregnet på å skjule spikerhull ol. i listverk, men har inntrykk av at den kan brukes andre steder også. Disse voksstiftene finnes i mange fargenyanser, vet ikke om de kan brukes på gulv, men det vet sikker de som selger dem, tror de heter libron eller noe lignende. Endret 5. februar 2007 av pulverheksa
Gjest NastyNice Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Tusen takk for svar. Fikk skikkelig panikk da jeg så gulvet, skal høre med et varemagasin som selger sånne produkter. De vet nok hva som er best å bruke... Puuuste ut, puuuste inn
Gjest -eline- Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Dersom du nettopp har fått hakket så kan du prøve å helle/dryppe litt varms/lunket vann ned i hakket slik at det kanskje sveller litt. Blir nok ikke helt borte, men mindre synlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå