mee mee Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 hummus (eller hvordan det skrives) hva er det??
Nilma Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Hummus er en puré av kikerter og tahini ← Pluss hvitløk, sitron, olje og gjerne spisskummen. Veldig godt som tilbehør til stekt kjøtt, dip til grønnsaker eller som pålegg.
mee mee Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2007 hørtes jo ganske godt ut! hvor får man tak i det?
Gjest bada Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Det er veldig lett å lage selv, jeg tror det ligger oppskrifter her på KG. Dessuten vet jeg at Ultra selger det i hvertfall.
Lilith Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Oppskrift: http://www.nrk.no/mat/4444898.html
Gjest Pax Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 hørtes jo ganske godt ut! hvor får man tak i det? ← Har sett det på Ica, og kjøpte en gang. Men det smakte som papp. Hjalp litt da jeg tilsatte spisskummen og chilli. Smaker mye bedre hjemmelaget.
Lillepuz Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 laget det en gang, det smakte lite men surt... så tror jeg må prøve meg frem på egenhånd neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå