radialis Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 hei jeg vurderer å kjøpe medicated clearing gel på lookfantastic. Jeg har fått noen slike store, "underjordiske" kviser i det siste, som ikke går bort eller blir ordentlig "modne" på ei uke cirka..veldig irriterende. Så jeg lurer på om det hjelper med denne geleen, som mam tydeligvis tar rett på kvisa når den begynner å dukke opp, og så forsvinner den. Noen som har erfaring??
annine Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Virket ikke på meg, men har hørt at den funket for andre.. for min del har jeg kjøpt basiron salve på apoteket, virker faktisk ganske bra på min hud, samtidig som det er mye billigere..
fuerza Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 (endret) Virket ikke på meg, men har hørt at den funket for andre.. for min del har jeg kjøpt basiron salve på apoteket, virker faktisk ganske bra på min hud, samtidig som det er mye billigere.. ← Hva heter den? Endret: oi...baisiron... så du allerede hadde skrevet det... Endret 5. februar 2007 av fuerza
IdaC Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Er heller ikke fornøyd med den. Den tørker kanskje kvisen littegranne ut, men den hjelper ihvertfall ikke på svarte prikker.
miss vims Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Funket ikke på meg heller Penger kastet ut av vinduet...
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 Støtter dette, den funket overhodet ikke på meg heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå